A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He serves the rice."

Fordítás:Felszolgálja a rizst.

4 éve

10 hozzászólás


hajnalgyongyver

rizst szolgál fel -miért nem jó?

3 éve

KuikGabor

A "Tálalja a rizst." miért nem jó??

4 éve

Lauka82

Annyira rosszul ejti ki a szavakat néha a bemondó, hogy teljesen félrehallható! :/

4 éve

keep2000

Nem bemondó van, hanem automata. Mesterséges intelligencia ennyire képes ezen a szinten :-) érdemes használni a lassított szöveget, az jobb szokott Ilyenkor lenni

4 éve

JutkaBerecz

most nekem sem vált be,tényleg időnként nagyon rossz,már be sem jelentem,hanem beletőrődöm hogy a szivecske repül.

4 éve

valentinaaa03

Ugyan azt irtam le ami a helyes valasz megsem fogadta el :o

3 éve

EgetoPeter

"a rizst szolgál fel" fordítást továbbra sem fogadja el, ezekszerint nem jelentette senki?

3 éve

nyusziagyar

A határozott névelő miatt legfeljebb " A rizst szolgálja fel." lenne még helyes. :)

3 éve

KovAkos65

Rizst tálal miért nem jó?

1 éve

TothAgota

Rizst tálal

6 hónapja