"He does not have shoes."

Fordítás:Nincsenek cipői.

4 éve

44 hozzászólás


Peter9999_
Peter9999_

Móra Ferenc: A cinege cipője " Csak a cinegének szomorú az ének: nincsen cipőcskéje máig se szegénynek. "

4 éve

VycoLandWeb

Nem mindegy, hogy nincs cipője, vagy nincsen cipője?

4 éve

diakro

De mindegy. Viszont a program az nem egy ember. Ha erre nem utasítják akkor nem tudja elfogadni.

4 éve

MezeiAnna

A magyarban használjuk a nincsen cipője kifejezést!!!

4 éve

Dorii25

Nincsen cipője.

4 éve

MezeiAnna

A magyarban használjuk a nincsen cipője kifejezést!!!

4 éve

MoniMarton

Szerintem is helyes a nincsen!

4 éve

togo59
togo59

Úgy van, én is a nincsen-re szavazok!

4 éve

Devourer.

probléma: Neki nincs cipője egy megoldás, én azt írtam "ő neki nincs cipője" szerintem ugyanaz.

3 éve

Serpente2

Szegény.

4 éve

KaszoAndrea

Igenis jó a nincsen kifejezés is!

4 éve

diakro

Ennek nem állítja senki az ellenkezőjét

4 éve

judit.drot

Lehet butaságot kérdezek de valaki okosabb nálam elmagyarázhatná nekem hogy a "have" használatakor miből tudom megkülönböztetni hogy mikor használja "van neki" és mikor "nála van" jelentéseben! Előre is nagyon köszönöm!

3 éve

eveboy21

Még mindig nem lett javítva. Jelentettétek egyébként? Mert az itteni hozzászólásokat nem nézik, nem ez alapján javítják.

4 éve

zzum1

Nem a nincsennel van baja hanem a tobbesszammal

4 éve

virginiadi12

Az "O neki nincsenek cipoi" UGYAN AZ :oo

3 éve

MolnrCsaba4

De a shoes alapból többesszámba van mert,hogy egy pár. De a magyarban egy párra még használsz egyes számot... Szóval erre varrjál gombot...

3 éve

afaszomkivan

Nincsenek cipői.

3 éve

teotimcsi

Ő neki nincs cipője ugyan az mint a nincsenek cipői, nem?

3 éve

emesevoros1

Nem, mert az egyik mondat többes számban van, a másik meg nem, és a többes szám a helyes!

3 éve

Solt101

A Duo elfogadja a tobbest es az egyest is. Inkabb az a kerdes, hogy mikor tobbes es mikor egyes szam, mert itt a mondatkornyezetbol nem lehet kitalalni.

3 éve

Adorit

"Ő" neki nincs cipője... Miért nem jó??

3 éve

LauraBag1

Nem az övé a cipő...

3 éve

hgabi_5000

Wat???

3 éve

Solt101

Mikor cipo es mikor cipok?

3 éve

n_johi

Magyarul ugyanaz... mert az egy pár cipőre is egyes számban kell mondani, hiába kettő van, de angolul csak többes számban mondják a shoes-t. Itt el is fogadja helyesnek a program a többes számot és egyes számot is a magyarra fordításban. A 'nincsen"-t nem fogadja el a "nincs"-et igen. Nincs cipője, nem nincsen cipője. De amúgy helyes mindkettő.

3 éve

Solt101

Az miert van, hogy amikor ranyomsz a does ra akkor azt mondja, hogy "daz" ( eddig ok, mert En igy tanultam ), viszont amikor ranyomsz a hangsz.-ra, akkor a He does not...... ugy monja, hogy ( Hi diz nat ). Miert ejti itt maskeppen?

2 éve

marta.brigitta

He hasn't shoes -t gondoltam a nincsenek cipőinek. Tudna valaki segíteni, hogy miért He "does not have" shoes ? Nem birotkos szerkezet?

2 éve

Maminti.
Maminti.

Többes számban nem "has", hanem have". És ugye a "shoes" többes szám.

2 éve

Cirmoscirmi

Ez egyáltalán nem így van! A do /does , don't/doesn't után nem nem ragozzuk az igét, nem kap -s toldalékot E/3-ban!

10 hónapja

Fottalan

miért van ott a does? mert nekem ez a mondat úgy lenne értelmes, hogy "he has not shoes"

2 éve

Maminti.
Maminti.

Tagadásnál kell a do - E/3-ban does - segédige. És mivel a "does" már kifejezi az E/3-at, ezért nem has, hanem have

2 éve

KecsiVivi

szegény ember :(

1 éve

verocchio

!Szintén kezdő! _azt értem hogy tagadásnál kell a do segédige. Ott vagyok picit megkavarodva hogy a tagadás a do segédigére és nem a have- re történik. Mikor használjuk ezt így?: have not; haven't ?

1 éve

Cirmoscirmi

A have tagadása a don't/doesn't have. A have ebben a mondatban főige.

10 hónapja

Mon259640

Segitsetek kérlek!Ha nem kerdomondat akkor miért kell a does segedige?Nem vagyok tisztában a segedige hasznalataval..

6 hónapja

H_Kevin01

Does not az nem dosen't?????

4 éve

MartonAM

A kettő ugyan az

3 éve

gazsu1972

Nem, hanem doesn't.

1 éve

supernagyi

A nincsen szot,hivatalos nyelvben nem hasznaljuk.

1 éve

szucs.laszlo

Én azt nem értem mit keres ez a mondat, a kérdések gyakorlójában.

2 éve

Szotyi10

Hobbit

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.