A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincs nővére."

Fordítás:She does not have a sister.

4 éve

7 hozzászólás


schiccc
schiccc

she does not have a sister she has not a sister she has not got a sister mindháromnak jónak kellene lennie

4 éve

sandor.deb

A magyar mondatban egyes szamban van, hogy "nincs növére". Az angol fordítás "sisters" helytelenül többes számban van. HELYTELEN!

3 éve

Gingerbread88

She has no sister(s)?

4 éve

mobilport

Miért nem jó a sister? Ki beszélt itt többes számról?

3 éve

Ritani

Miért HAVE és nem has??

4 éve

ViktorSzab6

Has tagadása doesn't have és has got-nak hasn't got. Itt vmiért csak az egyiket fogadja el.

4 éve

amarillisz52

Azért, mert a "does" fejezi ki az E/3. személyt.

3 éve