"They introduce their parents to me."

Çeviri:Onlar ebeveynlerini benimle tanıştırırlar.

4 yıl önce

12 Yorum


brtgtrn

'' Onlar, ebeveynlerini bana tanıtır '' doğru olması gerekmez mi ?

4 yıl önce

utku_kaya

"Onlar ebeveynlerini bana tanıştırır" yanlış kabul edildi

4 yıl önce

HulyaCakka

bende ayni

2 yıl önce

senzeybek

'bana tanıtırlar' yanlış mı oluyor ?

4 yıl önce

e.fiski

Ebeveynleriyle beni tanistirir dedim tersledi beni

4 yıl önce

ssssinan

Onlar ebeveynlerini bana takdim ederler... doğru olmalı

4 yıl önce

MeSuT-BiLBeS
MeSuT-BiLBeS

onlar bana ebeveynlerini tanıtır....?

4 yıl önce

422422werker

they introduce me to their parents'' olur mu

3 yıl önce

bretonica

with me olması gerekmiyor mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır introduce to ile kullanılır

4 yıl önce

hurremsultan55

anlam aynı..

1 yıl önce

hurremsultan55

anlam aynı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.