"They introduce their parents to me."

Çeviri:Onlar ebeveynlerini benimle tanıştırırlar.

February 15, 2014

13 Yorum


brtgtrn

'' Onlar, ebeveynlerini bana tanıtır '' doğru olması gerekmez mi ?

July 11, 2014

utku_kaya

"Onlar ebeveynlerini bana tanıştırır" yanlış kabul edildi

June 9, 2014

HulyaCakka

bende ayni

August 19, 2016

senzeybek

'bana tanıtırlar' yanlış mı oluyor ?

March 29, 2014

e.fiski

Ebeveynleriyle beni tanistirir dedim tersledi beni

April 12, 2014

ssssinan

Onlar ebeveynlerini bana takdim ederler... doğru olmalı

September 22, 2014

MeSuT-BiLBeS

onlar bana ebeveynlerini tanıtır....?

October 25, 2014

422422werker

they introduce me to their parents'' olur mu

August 22, 2015

bretonica

with me olması gerekmiyor mu ?

March 18, 2014

Selcen_Ozturk

hayır introduce to ile kullanılır

March 18, 2014

hurremsultan55

anlam aynı..

September 24, 2017

hurremsultan55

anlam aynı

September 24, 2017

drgokhan1

onlar beni ebeveynleri ile tanıştırır

January 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.