Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am an entry level worker."

Çeviri:Ben giriş seviyesi bir çalışanım.

0
4 yıl önce

15 Yorum


EgeEgee

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" şeklinde de kabul edilmeli

22
Cevap ver4 yıl önce

SeyfiIssoy

ben böyle saçma bir cümle görmedim

17
Cevap ver2 yıl önce

baki_karakus

ben bir giriş seviyesi çalışanıyım da kabul etmedi

12
Cevap ver4 yıl önce

SelukSemaD

Ben bir başlangıç seviyesi isciyim kabul etmeliydi

5
Cevap ver3 yıl önce

theMan07

Hiç duymadığım bir meslek tabiri

3
Cevap ver2 yıl önce

lalelalelale

Tamamen yanlıs bir türkce cümle.

2
Cevap ver1 yıl önce

mobilse

Ne saçma bir cumle sanırım Türkçe de tarifi yok

2
Cevap ver1 yıl önce

ASPAVAN

ben bir giriş seviyesi işçisiyim neden kabul edilmiyor?

1
Cevap ver1 yıl önce

Mr.NO_06

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" doğru olmalı kabul edilmelidir.

1
Cevap ver1 yıl önce

Kitkat_dls

"bir" kelimesi Türkçe'de İngilizceki gibi meslekleri anlatırken kullanılmaz. Yani "Ben bir öğretmenim" yerine "Ben öğretmenim. Ya da Öğretmenim" denir. Bilmeyenlere duyrulur.

0
Cevap ver2 yıl önce

NezihD
NezihD

söylediğin doğru elbette, ancak Türkçe'de benim bildiğim "giriş seviyesi işçi" diye bir meslek bulunmuyor. Bu cümle bir meslekten çok kişinin o meslekteki seviyesini anlatıyor, bu nedenle bu kural uygulanamaz. Ama öyle anlaşılıyorski cümleyi hazırlayanlar benim gibi değil senin gibi düşünmüşler.

0
Cevap ver1 yıl önce

RanaToka

giriş kademesi işçiyim olmaz mıymış? neden olmazmış..

0
Cevap ver2 yıl önce

mrmustaff
mrmustaff

Bence de bir giriş seviyesi çalışanıyım

0
Cevap ver2 yıl önce

TeknikTekn1

"Ben böyle bir sevyesiz cümle kursam da kimse anlamaz" kabul edilmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

HulyaCakka

ben bir giris seviyesi isciyim. ayni anlami veriyor butun yazilanlar

0
Cevap ver1 yıl önce