1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am an entry level worker."

"I am an entry level worker."

Çeviri:Ben giriş seviyesi bir çalışanım.

February 15, 2014

20 Yorum


EgeEgee

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" şeklinde de kabul edilmeli

February 18, 2014

SeyfiIssoy

ben böyle saçma bir cümle görmedim

December 1, 2015

baki_karakus

ben bir giriş seviyesi çalışanıyım da kabul etmedi

June 22, 2014

SelukSemaD

Ben bir başlangıç seviyesi isciyim kabul etmeliydi

December 6, 2014

theMan07

Hiç duymadığım bir meslek tabiri

April 10, 2016

lalelalelale

Tamamen yanlıs bir türkce cümle.

September 12, 2016

mobilse

Ne saçma bir cumle sanırım Türkçe de tarifi yok

November 10, 2016

ASPAVAN

ben bir giriş seviyesi işçisiyim neden kabul edilmiyor?

March 16, 2017

Mr.NO_06

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" doğru olmalı kabul edilmelidir.

August 1, 2017

Mehmet358126

Sayin Sorumlular, Kusura bakmayin ama, giris seviyesi calisanim TURKCE DE YOKTUR.

February 12, 2019

Goktay1

Aynı fikirdeyim.

April 16, 2019

Kitkat_dls

"bir" kelimesi Türkçe'de İngilizceki gibi meslekleri anlatırken kullanılmaz. Yani "Ben bir öğretmenim" yerine "Ben öğretmenim. Ya da Öğretmenim" denir. Bilmeyenlere duyrulur.

January 13, 2016

NezihD

söylediğin doğru elbette, ancak Türkçe'de benim bildiğim "giriş seviyesi işçi" diye bir meslek bulunmuyor. Bu cümle bir meslekten çok kişinin o meslekteki seviyesini anlatıyor, bu nedenle bu kural uygulanamaz. Ama öyle anlaşılıyorski cümleyi hazırlayanlar benim gibi değil senin gibi düşünmüşler.

November 27, 2016

son.sav
  1. Seviye 30 puanlık ingilizcenle bizi bilgilendirdiğin için müteşekkiriz.
February 6, 2016

RanaToka

giriş kademesi işçiyim olmaz mıymış? neden olmazmış..

January 14, 2016

mrmustaff

Bence de bir giriş seviyesi çalışanıyım

March 23, 2016

TeknikTekn1

"Ben böyle bir sevyesiz cümle kursam da kimse anlamaz" kabul edilmedi

August 19, 2016

HulyaCakka

ben bir giris seviyesi isciyim. ayni anlami veriyor butun yazilanlar

January 3, 2017

Lale188

i am entry level english learner

July 17, 2019

SelukSemaD

Lütfen rapor bırakın

December 19, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.