"Iamanentrylevelworker."

Çeviri:Ben giriş seviyesi bir çalışanım.

4 yıl önce

17 Yorum


EgeEgee

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" şeklinde de kabul edilmeli

4 yıl önce

SeyfiIssoy

ben böyle saçma bir cümle görmedim

3 yıl önce

baki_karakus

ben bir giriş seviyesi çalışanıyım da kabul etmedi

4 yıl önce

SelukSemaD

Ben bir başlangıç seviyesi isciyim kabul etmeliydi

4 yıl önce

theMan07

Hiç duymadığım bir meslek tabiri

2 yıl önce

lalelalelale

Tamamen yanlıs bir türkce cümle.

2 yıl önce

mobilse

Ne saçma bir cumle sanırım Türkçe de tarifi yok

2 yıl önce

ASPAVAN

ben bir giriş seviyesi işçisiyim neden kabul edilmiyor?

1 yıl önce

Mr.NO_06

"ben bir giriş seviyesi çalışanım" doğru olmalı kabul edilmelidir.

1 yıl önce

Kitkat_dls

"bir" kelimesi Türkçe'de İngilizceki gibi meslekleri anlatırken kullanılmaz. Yani "Ben bir öğretmenim" yerine "Ben öğretmenim. Ya da Öğretmenim" denir. Bilmeyenlere duyrulur.

2 yıl önce

NezihD
NezihD

söylediğin doğru elbette, ancak Türkçe'de benim bildiğim "giriş seviyesi işçi" diye bir meslek bulunmuyor. Bu cümle bir meslekten çok kişinin o meslekteki seviyesini anlatıyor, bu nedenle bu kural uygulanamaz. Ama öyle anlaşılıyorski cümleyi hazırlayanlar benim gibi değil senin gibi düşünmüşler.

2 yıl önce

son.sav
son.sav
  1. Seviye 30 puanlık ingilizcenle bizi bilgilendirdiğin için müteşekkiriz.
2 yıl önce

RanaToka

giriş kademesi işçiyim olmaz mıymış? neden olmazmış..

2 yıl önce

mrmustaff
mrmustaff

Bence de bir giriş seviyesi çalışanıyım

2 yıl önce

TeknikTekn1

"Ben böyle bir sevyesiz cümle kursam da kimse anlamaz" kabul edilmedi

2 yıl önce

HulyaCakka

ben bir giris seviyesi isciyim. ayni anlami veriyor butun yazilanlar

1 yıl önce

SelukSemaD

Lütfen rapor bırakın

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.