Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My dad eats pasta."

Çeviri:Benim babam makarna yer.

0
4 yıl önce

23 Yorum


erdi.kbcl

Pederi kabul etmiyo bi el atalim

8
Cevap ver3 yıl önce

ismet0622

Pasta makarna demekse pasta ne?

7
Cevap ver3 yıl önce

sudeturkcan

Cake ?

2
Cevap ver3 yıl önce

Hasancana

Kek

0
Cevap ver2 yıl önce

osmanliyaselam

Hakkatden onu hic dusunmemistim

2
Cevap ver2 yıl önce

yagmursahintas

Aynen

1
Cevap ver3 yıl önce

DignityCons

Benim babam pasta yer diye ceviren var mi lan... varsa geberirim gulmekten :)))))

5
Cevap ver3 yıl önce

Murat-Sleyman

Cok zekiyim demi ya

1
Cevap ver7 ay önce

suleymanalkaya

Dad ve father ayni anlama mi geliyor. Ben Dad= babacigim diye biliyordum

0
Cevap ver4 yıl önce

Hasancana

Hayır Dad Babayla Konuşurken Father Babadan Bahsederken

1
Cevap ver2 yıl önce

Hasancana

Mesala Good Morning Father Olmaz *Good Morning Dad Olur

1
Cevap ver2 yıl önce

Murat-Sleyman

Eferim benim adımda Süleyman

1
Cevap ver7 ay önce

OHmzdy

La pasta diye yazdımya

0
Cevap ver3 yıl önce

Swezentje

Ahaha lan nasıl insansınız :D babam pasta yer diye çevirenler olmuş :D ahaha

0
Cevap ver2 yıl önce

erva.ergul

Arkadaşlar duolingo ya çalışarak açık lise ingilizce sınavından geçer miyim acaba ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Glsm356620

Etkili,duzenli kullanirsan gecersin

0
Cevap ver1 yıl önce

abdullahcercer

hala "my dad is passed" yazdığıma inanamıyom. herifi rahmetli ettik :D

0
Cevap ver2 yıl önce

dilasudedrgn

Cake

0
Cevap ver1 yıl önce

Murat-Sleyman

Eferim bana

0
Cevap ver7 ay önce

BURAKKOPMA

neden eat değil eats açıklar mısınız?

0
Cevap ver5 ay önce

serkan734493

Üçüncü tekil şahıslarda fiil s eki alır.

0
Cevap ver2 ay önce

sefa688071

Neden eat deilde eats anlamadım

0
Cevap ver4 ay önce

sonterekeme

Pasta diyince direk pastaya atlayan sazanlar ;) buraya.

0
Cevap ver1 hafta önce