"My dad eats pasta."

Çeviri:Benim babam makarna yer.

February 15, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

erdi.kbcl

Pederi kabul etmiyo bi el atalim

December 26, 2014

ismet0622

Pasta makarna demekse pasta ne?

January 22, 2015

sudeturkcan

Cake ?

March 4, 2015

Hasancana

Kek

January 22, 2016

ProfesorGozde

O zaman kek ne

February 8, 2019

osmanliyaselam

Hakkatden onu hic dusunmemistim

March 28, 2016

yagmursahintas

Aynen

March 24, 2015

Didem1987

Cake

June 17, 2019

DignityCons

Benim babam pasta yer diye ceviren var mi lan... varsa geberirim gulmekten :)))))

March 3, 2015

Murat-Sleyman

Cok zekiyim demi ya

December 23, 2017

Swezentje

Ahaha lan nasıl insansınız :D babam pasta yer diye çevirenler olmuş :D ahaha

August 23, 2015

erva.ergul

Arkadaşlar duolingo ya çalışarak açık lise ingilizce sınavından geçer miyim acaba ?

June 1, 2016

Glsm356620

Etkili,duzenli kullanirsan gecersin

June 12, 2017

abdullahcercer

hala "my dad is passed" yazdığıma inanamıyom. herifi rahmetli ettik :D

July 27, 2016

dilasudedrgn

Cake

October 15, 2016

Murat-Sleyman

Eferim bana

December 23, 2017

BURAKKOPMA

neden eat değil eats açıklar mısınız?

March 4, 2018

serkan734493

Üçüncü tekil şahıslarda fiil s eki alır.

June 3, 2018

sefa688071

Neden eat deilde eats anlamadım

March 22, 2018

sahin87

Tayyipcidir babasi

April 24, 2018

AhmetFrnc

Babam da gizli özne yokmu hala ne diye benim babam demem lazım

May 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.