"Mycoats"

Fordítás:A kabátjaim

4 éve

9 hozzászólás


niki501737

Nem ertem

1 éve

Zoli2010

Nem fogadta el a jó válaszom, miért?

1 éve

roderivan
roderivan

A felöltő a kabát választékosabb neve

2 hónapja

virgodan

Az ő kabátja, az én kabátom. Kabátjaim nem helyes!

4 éve

NagyZoltnZ

Többes számba van.

4 éve

berger.csaba

A kabátaim elfogadta, de bepirosította.

4 éve

dmMartincs

Miért mondja kétszer hogy my ????

4 éve

tobibaby

Én kabátaim. ez miért nem jó?

4 éve

Kondrax

Mert a magyarban nem kabátaim-nak, hanem kabátjaim-nak írják.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.