Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben pişirince, o yer."

Çeviri:When I cook, he eats.

0
4 yıl önce

73 Yorum


ecy10

When başta olduğunda soru cümlesi olmuyor mu?

14
Cevap ver3 yıl önce

nayman9

When den sonra yardimci fiil (am is are) gelmedigi icin soru cumlesi olmuyor. When den sonra Ozne fiil oldugu icin when -while in anlamini kullaniyoruz

29
Cevap ver2 yıl önce

TUNAAVU0

Zaten When sonra cook koymuş yani Ben ne zaman pişirsem o yer gibi bir anlam ortaya çıkar

2
Cevap ver1 yıl önce

renasirinl

While ile when i karistiriyorum lutfen yardim edin

7
Cevap ver4 yıl önce

Alejh4

When genis zaman cumlelerinde while ise was+ing cymlesinde kullanilir while i was clearing to home, my father came(ben evi temizlerken babam geldi. Dikkat ederswn while de bir süreklilik var ama whende yapti bitti yani sureklilik arz etmiyor. Orn: when i came, my father was eating to candy. (Ben eve geldigum zaman babam şeker yiyordu...) Umarim anlatabilmisimdir

37
Cevap ver11 yıl önce

merry841807

Cok aciklayici olmus sag olun

2
Cevap ver1 yıl önce

KbraNazTra

Teşekkürler.

0
Cevap ver6 ay önce

bilgekaganyilmaz

Pişirince ye tıklayınca (at me)cook yazdığı için At me cook, she eats yazdım kabul etmedi.

5
Cevap ver3 yıl önce

nightkiss

I cook when he eats niye olmuyoms

3
Cevap ver3 yıl önce

fatmasemay

When I cook, he eats. seçeneğini işaretledim yanlış kabul etti

2
Cevap ver2 yıl önce

YunusBuluc

When/While ve -ing ekinden daha öğretilmeden soru geliyor.Bunu düzeltin

2
Cevap ver1 yıl önce

NAZO462552

Sonuncusunun kabul olması gerek

2
Cevap ver9 ay önce

Berke112727

When-while-was-ing öğretmeden soru soruyor. Doğru işaretlesem de neden when var diyorum..

2
Cevap ver8 ay önce

epigram

It he yerine neden kullanılmış_?

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de "O" demektir.

3
Cevap ver4 yıl önce

MuratT1

Bağlacı başta kullanmayla ortada kullanmanın bir farkı var mı,değişik yerlerde karşıma çıkıyor,birde normalde bağlacı nasıl anlarız yani bu site harici. tş

2
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yok. başta kullanırsan cümleyi ortada virgülle ayırmak gerekir, ortada kullanırsan kendiliğinden ayrılır cümle.

4
Cevap ver4 yıl önce

ulker.memm

When yerine while kullana biliyomuyuz?

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada olmaz. "while" daha uzun süren aktiviteler için. genel olarak when -ince, while -iken, eklerine daha yakın. bazen birbirirlerinin yerine geçebilirler ama.

Mesela "while I cook, he sleeps" olabilirdi, yani "ben yemek yaparken, o uyur."

57
Cevap ver4 yıl önce

mehdi910

"When" yerine "as" kullana biliyormuyuz?

5
Cevap ver3 yıl önce

ferdi48130

When= iken as=gibi

3
Cevap ver2 yıl önce

msayin35

When pişirince oluyo sma while pişirirken oluyo

1
Cevap ver3 yıl önce

Bra595232

He eats while i cook.neden kabul etmiyon duo be

1
Cevap ver3 hafta önce

mgvn
mgvn

I cook when he eats ben pişirdiğim zaman o yer çevirisi mi olur virgülsüz hali için

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, "He eats when I cook" olur. sırası yanlış

14
Cevap ver14 yıl önce

mgvn
mgvn

tamam tşkler

0
Cevap ver4 yıl önce

brahimSami

When. .. he eats in önünde. .haliyle senin çevirinin manası soyle oluyor. . O yerken ben pisiririm. .. ama bizim cümle . . Ben pişirirken o yer. ..

4
Cevap ver4 yıl önce

betulgulsum

Neden it eats olmuyor?

0
Cevap ver4 yıl önce

srtt

Whenever olabilir miydi?

0
Cevap ver4 yıl önce

kyr

Eat 's' takısı neden alıyor ki geniş zamanla alaka değil bence?Pişirince diyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

tugerr

yer diyor. geniş anlamda söylüyor bunu. he drinks'tek kullanımdan farkı yok

0
Cevap ver3 yıl önce

akaruichairo

Ne zaman pişirsem veya ben pişirince... Ben "her" pişirdiğimde anlamlarına geliyor sanrm

0
Cevap ver6 ay önce

zeynepnisaa3

When kullanınca "Ben pişirirken o yer" olmuyor mu anlamı

0
Cevap ver3 yıl önce

Mustafaogul

ı cook when he eats yazdım kabul olmadı lütfen mantığını anlatabilirmisiniz ? :(

0
Cevap ver3 yıl önce

Adem60115

Sonuç + when + sebeb Sonuç : o yer Sebeb : ben pişirirsem

0
Cevap ver5 ay önce

vezirgambiti

When I cooked olmasi gerektiğini düşünüyorum

0
Cevap ver3 yıl önce