"Ben pişirince, o yer."

Çeviri:When I cook, he eats.

4 yıl önce

65 Yorum


ecy10

When başta olduğunda soru cümlesi olmuyor mu?

3 yıl önce

nayman9

When den sonra yardimci fiil (am is are) gelmedigi icin soru cumlesi olmuyor. When den sonra Ozne fiil oldugu icin when -while in anlamini kullaniyoruz

2 yıl önce

TUNAAVU0

Zaten When sonra cook koymuş yani Ben ne zaman pişirsem o yer gibi bir anlam ortaya çıkar

1 yıl önce

renasirinl

While ile when i karistiriyorum lutfen yardim edin

4 yıl önce

Alejh4

When genis zaman cumlelerinde while ise was+ing cymlesinde kullanilir while i was clearing to home, my father came(ben evi temizlerken babam geldi. Dikkat ederswn while de bir süreklilik var ama whende yapti bitti yani sureklilik arz etmiyor. Orn: when i came, my father was eating to candy. (Ben eve geldigum zaman babam şeker yiyordu...) Umarim anlatabilmisimdir

1 yıl önce

merry841807

Cok aciklayici olmus sag olun

1 yıl önce

KbraNazTra

Teşekkürler.

8 ay önce

Kamuran603804

While -iken, When -diği zaman Anlsmında. Hangisi uyarsa ona göre yaparsınız

1 ay önce

bilgekaganyilmaz

Pişirince ye tıklayınca (at me)cook yazdığı için At me cook, she eats yazdım kabul etmedi.

4 yıl önce

nightkiss

I cook when he eats niye olmuyoms

3 yıl önce

Eyll306083

Cümlede çeviriye bağlacın sağından başlanır.

1 ay önce

fatmasemay

When I cook, he eats. seçeneğini işaretledim yanlış kabul etti

3 yıl önce

YunusBuluc

When/While ve -ing ekinden daha öğretilmeden soru geliyor.Bunu düzeltin

1 yıl önce

NAZO462552

Sonuncusunun kabul olması gerek

11 ay önce

Berke112727

When-while-was-ing öğretmeden soru soruyor. Doğru işaretlesem de neden when var diyorum..

11 ay önce

epigram

It he yerine neden kullanılmış_?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de "O" demektir.

4 yıl önce

MuratT1

Bağlacı başta kullanmayla ortada kullanmanın bir farkı var mı,değişik yerlerde karşıma çıkıyor,birde normalde bağlacı nasıl anlarız yani bu site harici. tş

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

yok. başta kullanırsan cümleyi ortada virgülle ayırmak gerekir, ortada kullanırsan kendiliğinden ayrılır cümle.

4 yıl önce

ulker.memm

When yerine while kullana biliyomuyuz?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada olmaz. "while" daha uzun süren aktiviteler için. genel olarak when -ince, while -iken, eklerine daha yakın. bazen birbirirlerinin yerine geçebilirler ama.

Mesela "while I cook, he sleeps" olabilirdi, yani "ben yemek yaparken, o uyur."

4 yıl önce

mehdi910

"When" yerine "as" kullana biliyormuyuz?

4 yıl önce

ferdi48130

When= iken as=gibi

2 yıl önce

msayin35

When pişirince oluyo sma while pişirirken oluyo

3 yıl önce

Bra595232

He eats while i cook.neden kabul etmiyon duo be

3 ay önce

mgvn
mgvn

I cook when he eats ben pişirdiğim zaman o yer çevirisi mi olur virgülsüz hali için

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, "He eats when I cook" olur. sırası yanlış

4 yıl önce

mgvn
mgvn

tamam tşkler

4 yıl önce

brahimSami

When. .. he eats in önünde. .haliyle senin çevirinin manası soyle oluyor. . O yerken ben pisiririm. .. ama bizim cümle . . Ben pişirirken o yer. ..

4 yıl önce

betulgulsum

Neden it eats olmuyor?

4 yıl önce

srtt

Whenever olabilir miydi?

4 yıl önce

kyr

Eat 's' takısı neden alıyor ki geniş zamanla alaka değil bence?Pişirince diyor.

4 yıl önce

tugerr

yer diyor. geniş anlamda söylüyor bunu. he drinks'tek kullanımdan farkı yok

3 yıl önce

akaruichairo

Ne zaman pişirsem veya ben pişirince... Ben "her" pişirdiğimde anlamlarına geliyor sanrm

9 ay önce

zeynepnisaa3

When kullanınca "Ben pişirirken o yer" olmuyor mu anlamı

4 yıl önce

Mustafaogul

ı cook when he eats yazdım kabul olmadı lütfen mantığını anlatabilirmisiniz ? :(

4 yıl önce

Adem60115

Sonuç + when + sebeb Sonuç : o yer Sebeb : ben pişirirsem

7 ay önce

vezirgambiti

When I cooked olmasi gerektiğini düşünüyorum

3 yıl önce

Aliayrc

Ya konu bir anda zorlastimi

3 yıl önce

cerkesomer

He eats when i cook kabul etti :)

3 yıl önce

feridez

çok eski alıştırmalarda o dedıgın zaman he ve sheyı alırdı şimdi derken ıt i de alıyor hanı bu sefer dogruysa neden o zaman yanlıştır dedı anlamıyorum

3 yıl önce

eeempusa

'While' 'when' açıklayan bir link var ise paylaşır mısınız

3 yıl önce

husonet

She eats, when I cook olmazmı olmazsa neden

2 yıl önce

Adem60115

O yerse ben pişiririm olur

7 ay önce

Bekirzmen

2 sıkkı işaretlemek gerekiyor

2 yıl önce

GltenAkden

is neden kullanılmıyor

2 yıl önce

Arzu279026

"İt" neden oldu benim bildiğim "it"in cansız varlıklar için kullanıldığı. Cansız varlıklar yemez ki:))

2 yıl önce

salome871962

Cunku cansiz varlik olsada sonucta o yani o yerine giriyor

2 yıl önce

akaruichairo

Ama biz cinsiyetini bilmediğimiz hayvanlara da it demiyormuyuz.. Cinsiyetini bilmediğim bi sokak kedisi olsun mesela.. Benim kardeşim et pişirdiğinde yemiyor, ben pişirirsem yiyor olsun mesela.. Ne zaman pişirsem yer diyemezmiyim?

9 ay önce

EceDeniz12

Bu cümleyi o zaman şöyle sormalıdır ben ne zaman pisirirsem o zaman yer olmalıydı saçma sorunun cevabı

2 yıl önce

gokcedrn

saçma

2 yıl önce

sarpky

aklımdan when koy diyo ama sonra diyorum bunda bişi var while koyuyorum. anlamadım ben when, while, during, as ı :((

1 yıl önce

Selahattin901670

Bune oc

1 yıl önce

Bedirhan.D

When while anlamadım

1 yıl önce

YunusBuluc

Konu anlatmadan Kontrol noktasındaki testte bu konuyu sormaları yanlış.Suçun yok bence :D

1 yıl önce

AhmetEmren

Hangi "o"? Erat mı, at mı, avrat mı?

1 yıl önce

gkay823060

when ı cook he eats ıt eats de olur ama yalnış veriyor neden

1 yıl önce

lkerMete

Arkadaşlar soruyu dikkatle okuyun lütfen.. BÜTÜN DOĞRU CEVAPLARI işaretleyin diyor. He she falan yani. Ikisi icinde

1 yıl önce

master322737

yahu iki cevapli sorumu olur ya?

1 yıl önce

gorkemybt

Arkadaşlar bağlaçlarda When başa gelince kafam karışıyor ve nedenini halen anlayamadım. Rica etsem biri anlatabilir mi?

7 ay önce

ismail912039

Bana da anlatmıyorlar

6 ay önce

kevin631610

"İ coock when he eats" neden kabul ilmuyor aciklayabilir misiniz teşekkürler

1 ay önce

kevin631610

Ben pisirirken o yer anlamida olmuyor mu ?

1 ay önce

KemalcanCa

When ile where arasinda ki farkı bir türlü anlayamadım. Şöyle yorumlarsam yanlış mı yapmis olurum? When I cook, he eats. (Ben ne zaman pişirirsem o yer) Whenever I cook,he eats ( Ne zaman pişirirsem o zaman yer) gibi bir mantık yanlış mı?

1 ay önce

okan848892

Peki if l cook he eats neden kabul gormedi

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.