"Benim çocuklarım uyurlar."

Çeviri:My children sleep.

4 yıl önce

10 Yorum


MuratT1

Benim çocuklarım uyurlar.cümlesinin çevirisi bu dwğil mi. my children seeps. Kabül etmiyor cevap verecek biri var mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

s takısı sadece 3. tekil sahısta gelir, burada çoğul

4 yıl önce

OuzhanYILD

" My child sleep " neden kabul edilmiyor ?

4 yıl önce

ziyayilmaz84

My childs sleep... de kabul olmuyor

4 yıl önce

mucahit67

Child cocuk demek cogulu children dir childs degil

3 yıl önce

ikbal372428

Ya arkadaslar uyur ortaya gelmesi gerekmiyomuydu

3 yıl önce

ikbal372428

My children sleep demis sifat cocuktan once gelmiyoydu

3 yıl önce

esgerali

çünkü my children( benim çocuklarım) ikisi bir yerdə özne dir . kim ? sualı verilir. kim uyur? benim çocuklarım.

5 ay önce

Sevda12370

Kids children ne farkı var bilen var mı?

3 yıl önce

zlem46738

My child sleeps. S takisi gelir mi böyle bir cumlede?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.