1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim çocuklarım uyurlar."

"Benim çocuklarım uyurlar."

Çeviri:My children sleep.

February 15, 2014

26 Yorum


MuratT1

Benim çocuklarım uyurlar.cümlesinin çevirisi bu dwğil mi. my children seeps. Kabül etmiyor cevap verecek biri var mı?


Selcen_Ozturk

s takısı sadece 3. tekil sahısta gelir, burada çoğul


MuammerUzu1

Burada çocuklar (çoğul) değil mi?


Joker___7

Bende öyle yaptım yanlıs dedi


Peri0000

Aynen yaa sleepmiş guyaa


OuzhanYILD

" My child sleep " neden kabul edilmiyor ?


Abdullah623316

Çocuklarım dediği için "Children" demen lazım.


ziyayilmaz84

My childs sleep... de kabul olmuyor


mucahit67

Child cocuk demek cogulu children dir childs degil


erenacet

Are neden gelmiyor


ikbal372428

Ya arkadaslar uyur ortaya gelmesi gerekmiyomuydu


Sevda12370

Kids children ne farkı var bilen var mı?


zlemKadriy

Arkadaşlar my children benim çocuklarım demek onlarda çoğul olduğundan s takısı almaz


zlemKadriy

S takısı I you we they kalıplarına gelmez s takısı it he she kalıplarına gelir


UlasTalayhan

Üçüncü tekil kim mq


ikbal372428

My children sleep demis sifat cocuktan once gelmiyoydu


esgerali

çünkü my children( benim çocuklarım) ikisi bir yerdə özne dir . kim ? sualı verilir. kim uyur? benim çocuklarım.


Nzrin19183

Bu yanlış amma my children sleeps değil mi


zlem46738

My child sleeps. S takisi gelir mi böyle bir cumlede?


saudadefb

My children's sleep desek ne demiş oluruz


sibel803223

Children zaten çocuklar demek o yüzden s takısı gelmez

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.