"Benim çocuklarım uyurlar."

Çeviri:My children sleep.

February 15, 2014

10 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

MuratT1

Benim çocuklarım uyurlar.cümlesinin çevirisi bu dwğil mi. my children seeps. Kabül etmiyor cevap verecek biri var mı?

February 15, 2014

Selcen_Ozturk

s takısı sadece 3. tekil sahısta gelir, burada çoğul


OuzhanYILD

" My child sleep " neden kabul edilmiyor ?


ziyayilmaz84

My childs sleep... de kabul olmuyor


mucahit67

Child cocuk demek cogulu children dir childs degil


UlasTalayh

Üçüncü tekil kim mq


ikbal372428

Ya arkadaslar uyur ortaya gelmesi gerekmiyomuydu


ikbal372428

My children sleep demis sifat cocuktan once gelmiyoydu


esgerali

çünkü my children( benim çocuklarım) ikisi bir yerdə özne dir . kim ? sualı verilir. kim uyur? benim çocuklarım.


Sevda12370

Kids children ne farkı var bilen var mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.