A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cats"

Fordítás:A macskák

0
4 éve

21 hozzászólás


B.Orsi2

A probléma csak ott van ZITU♡, hogy a "helyes" szót te "hejes"-nek írtad.

0
Válasz2 éve

Zsfiarva

Jól fordítottam még se fogadja el. Ilyenkor mi van?

0
Válasz8 hónapja

oli.tolnai

Én jól írtam (:

-1
Válasz2 éve

Euthy

A probléma csak ott van, hogy máshol meg nem követeli meg kihangsúlyozni a névmást. :/

-1
Válasz2 éve

ElBoazo

No no no problem

-1
Válasz1 éve

vilmeka

kis névelővel nem fogadta el :(

-1
Válasz1 éve

peterfiatamas

A macskákat írtam, és nem fogadta el?

-1
Válasz1 éve

odedani

Ezt kérdezed vagy mondod? XD

0
Válasz9 hónapja

sanya200

Macskák nem jó A macskák meg igen holott a jelentése ugyanaz

-2
Válasz3 éve

tibonova

Nem az van ott, hogy "cats", hanem "The cats". Úgy is kell fordítani.

3
Válasz3 éve

Zitu2

A program csak a hejes választ fogadjael,ami ezúttal a "A macskák".

-3
Válasz2 éve

kevinmarko98

Akkor te, hogy jutottál el az 5-ös szintig?

0
Válasz2 éve

AdamVarga1

wtf?

-4
Válasz4 éve

rebeka147

Ezt hogy lehet erontani zsozsoo

-4
Válasz3 éve

mbruno2005

simán

-1
Válasz3 éve

dmTth4

Ez igy ratyi...

-5
Válasz4 éve

MinaCica

Én elrontottam :))

-5
Válasz3 éve

zsozsoo

de nehéz.!!!!! azta :-D

-5
Válasz3 éve

mbruno2005

igen az te köcsög

-1
Válasz3 éve

virgodan

Pont az előbb nem fogadta el a névmást, most meg számonkéri. Ez így egy fos!

-8
Válasz4 éve

mbruno2005

te vagyy fos, mert néha kell néha nem, de ha van egy the az neked mi a szart jelent ??!!

2
Válasz3 éve