A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az időpont friss."

Fordítás:The date is recent.

0
4 éve

5 hozzászólás


nyanya13

miért nem jó a " the appointment is recent" ?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Mert nem olyan időpontról van szó.

0
Válasz4 éve

pandris

a date az tudtommal dátumot jelent (év/hónap/nap), időpont alatt szerintem egy napon belüli óra/perc-re szoktunk gondolni.

0
Válasz4 éve

Shibelion

A date jelentései közé tartozik az időpont is.

0
Válasz4 éve

PetrosAgoston

a "randi" pl. "date" - jobb tudni :-)

0
Válasz4 éve