Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen tavuk yersin."

Çeviri:You eat chicken.

0
4 yıl önce

19 Yorum


SMALELEB

The chicken neden olmaz

2
Cevap ver4 yıl önce

smelisak

Kelimenin başına the geldiğinde turkce çevirisi tavuğu oluyor.Ama the getirmez sadece chicken yazarsan verdiği türkçe cümleyi doğru çevirmiş olursun. :) ;)

-1
Cevap ver3 yıl önce

sukranklm

The eğer tavuk belli ise kullanılır.. İlk cümlede a chicken dersin ikinci cümlede the chicken dersin :)

-1
Cevap ver3 yıl önce

ebnemMina1

The chicken ve you eat farklı şeyler

-1
Cevap ver2 yıl önce

erkinkokten

anladığım kadarıyla the chicken tavuğu anlamı katıyor. yanı the -i eki gibi bir etki birakıyor. emin değilim yinede sor soruştur sen

-2
Cevap ver3 yıl önce

English135

The olmaz çünkü orada sen yazıyor yanı you olcak.

-2
Cevap ver3 yıl önce

crosnine

"You eats chicken." s yi neden kullanamıyoruz yada nerde kullanıoz

0
Cevap ver4 yıl önce

i_r_e_m.

Çünkü you da s takisi olmaz he she it de olur

0
Cevap ver3 yıl önce

morunenguzeltonu

Ben denonu merak ettim açıkcası. Baska kimin gözüne takıldı diye merak ettim. Zkjdnskz

0
Cevap ver1 ay önce

ProwlingParis
ProwlingParis
-2
Cevap ver4 yıl önce

Tunahan611

zaxdd

0
Cevap ver1 yıl önce

sedatsahinss

You eat a chicken neden olmuyor?

-1
Cevap ver3 yıl önce

KemalBurak5

Çünkü bu cümlede 'a chicken' olursa 'bir tavuk' anlamı oluşur o yüzden a kullanılamaz bu çeviride.

-2
Cevap ver3 yıl önce

gul845710

Tavuk hen değilmiydi?

-1
Cevap ver3 yıl önce

elifsena18

You eats chicken neden olmuyo s takisi neden yok

-1
Cevap ver2 yıl önce

Novruz5

Peki Hen neden olmaz? Bu da tavuk değilmi?

-1
Cevap ver2 yıl önce

tonyystarkk

Yenilcek olan tavuğa hen , yaşayanlara ise checken denilmiyor muydu sanki bi yanlışlık var

-1
Cevap ver2 yıl önce

AdemNecmed

S yi kullanamzsin cunku s takisi ı.you.we.they de kullanilmaz sadece he . she .it ile birlikte kullanilir.

-2
Cevap ver4 yıl önce