"Sen tavuk yersin."

Çeviri:You eat chicken.

February 15, 2014

7 Yorum


SMALELEB

The chicken neden olmaz

May 29, 2014

smelisak

Kelimenin başına the geldiğinde turkce çevirisi tavuğu oluyor.Ama the getirmez sadece chicken yazarsan verdiği türkçe cümleyi doğru çevirmiş olursun. :) ;)


crosnine

"You eats chicken." s yi neden kullanamıyoruz yada nerde kullanıoz


i_r_e_m.

Çünkü you da s takisi olmaz he she it de olur


PelinE.D.

Merhaba I you we they ve men women children gibi çoğul oznelerde fiile s takisi gelmez.Ama ozne she he it yada man woman child gibi tekil oznelerde ise s takisi getilir. Uyarı:The man and woman eat meat. Bunda s takisinin gelmeme nedeni ozne bir kisi degil iki kisinin yapmasindan kaynaklanir.cunku onlar olur.ben cok uzun ve biraz karisik anlatmis olabilirim!!! insallah anlamişsındir.iyi gunler.


morunenguzeltonu

Ben denonu merak ettim açıkcası. Baska kimin gözüne takıldı diye merak ettim. Zkjdnskz


Baran484784

Cümle kuramıyorum yaaaaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.