1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen tavuk yersin."

"Sen tavuk yersin."

Çeviri:You eat chicken.

February 15, 2014

23 Yorum


SMALELEB

The chicken neden olmaz


smelisak

Kelimenin başına the geldiğinde turkce çevirisi tavuğu oluyor.Ama the getirmez sadece chicken yazarsan verdiği türkçe cümleyi doğru çevirmiş olursun. :) ;)


MrYuxexes1

Ama You eat the fish neden deniliyor. Tavukta yokta balıkta neden var. Anlamadım.


crosnine

"You eats chicken." s yi neden kullanamıyoruz yada nerde kullanıoz


i_r_e_m.

Çünkü you da s takisi olmaz he she it de olur


PelinE.D.

Merhaba I you we they ve men women children gibi çoğul oznelerde fiile s takisi gelmez.Ama ozne she he it yada man woman child gibi tekil oznelerde ise s takisi getilir. Uyarı:The man and woman eat meat. Bunda s takisinin gelmeme nedeni ozne bir kisi degil iki kisinin yapmasindan kaynaklanir.cunku onlar olur.ben cok uzun ve biraz karisik anlatmis olabilirim!!! insallah anlamişsındir.iyi gunler.


KARLIS213765

Dostum s sadece tekil şahislarda kullanilir (he she it)


morunenguzeltonu

Ben denonu merak ettim açıkcası. Baska kimin gözüne takıldı diye merak ettim. Zkjdnskz


Baran484784

Cümle kuramıyorum yaaaaa


KARLIS213765

Yardimci olabilirim


Sebine2910

You eat the chicken yazdim yanliş diyo başka zaman the yazmayinca yanliş diyo


47_Mardinli_47

Kimse bişey bilmiyor konuşmasın lütfen milletin aklını karıstırmayın!!!!!


KARLIS213765

Peki o portakal yer dedigimizde the yı kabul ediyorsa o zaman chicken in önüne de kabul etmeli


Hakan79259

Şıklarda you yok ki?


Selen155297

yahu eat ve eating arasınds ne fark var


zZZaura

Eating fiil.Eğer eating kullanırsak sen tavuk yiyorsun olur


Tolunay959241

You eat a chicken olmayacak mı??


zZZaura

A kullanırsan bir tavuk yersin olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.