Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They pay you."

Çeviri:Onlar sana öderler.

4 yıl önce

32 Yorum


yunusbostanci

Evet ben de tam kavrayamadim. Sanki "They pay to you" olmali gibi.

3 yıl önce

adanaliyk

bencede They pay to you olmalı doğrusu böyle olmalı bence

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. bunu sana size diye değil, bu fiil to alır mı almaz mı diye düşünmeniz lazım.

  • "pay someone": birine ödemek. ama
  • "look at someone": birine bakmak,
  • "lie to someone": birine yalan söylemek

fiilleri yanlarında kullanılan edatlarla öğrenmeye çalışmalısınız

3 yıl önce

gallowspol

Size sananin daha kibarcasi ama ayni anlamda

4 yıl önce

eyilik52

Valla siz yine iyi tahmin etmişsiniz. Ben onlar seni satın alır diye çevirdim :)

3 yıl önce

ADEMYILDIZ

Selcen hanim aciklama icin tesekkurler

3 yıl önce

ElifSevim1

The pay me yazdım olmadı.yanlışları bile kabul etmiyo.

3 yıl önce

mustafaselviolu

bana oderler demek o

2 yıl önce

Muhammed112

You kaç farklı anlamda kullanılıyor acaba

4 yıl önce

muslum.ozy

sen-siz

4 yıl önce

Ensar54

nede orada Sana anlamı taşıyor peki

4 yıl önce

MRS.CLON

ONLAR SEN ÖDERLER-ONLAR SEN ÖDERLER DİYE BİR ŞEY OLMAZ ARKADAŞIMİ.BURDAKİ SANA-SİZE NESNE OLARAK KULLANILMIŞ, KİME ÖDERLER-SANA ÖDERLER

4 yıl önce

eylul.bg

Nasil yani

3 yıl önce

OnurKuyucu

you:sana mı ?

4 yıl önce

BayRed

Ingilizce de you nun cümleye göre anlamı değişir. ;-)

2 yıl önce

mustafaselviolu

hayir to you sana you sen demek

2 yıl önce

Dilara537671

nope,yu:sen

1 yıl önce

barisulgen

Onlar öder sana ile onlar sana öderler arasındaki fark nedir acaba

3 yıl önce

mustafaselviolu

you ve your arasindaki fark ne

2 yıl önce

nazanaslan

yanlislari kabul ediyorum çoğu defa istemeden oluyor . oğrenmeye çalişiyorum..

2 yıl önce

azracilek1

teker teker ödeyecekler :)

2 yıl önce

EminTalyk

Evet

2 yıl önce

NazlDeirme

Evet karsindaki insana yalan konuşmak çok yanliş

1 yıl önce

ilayda39814

ya ben they pay u dedim olmadi

2 yıl önce

Onur16722

Olmaz

1 yıl önce

ecoskun

"Onlar öder sana" nın nesi yanlış ?

4 yıl önce

BayRed

O cümle devrik olduğundan dolayı olmuyo ve ingilizce karşılaması farklı oluyor :-D

2 yıl önce

mustafaselviolu

cumlen anlamli ve kuralli degil

2 yıl önce

BayRed

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ :-)

2 yıl önce

HamzaKo9

Şaşkın

2 ay önce

hamza1221

bok gibi bir cümle

2 yıl önce

rilianxi
rilianxi

Onlar seni öder??

4 yıl önce