1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They pay you."

"They pay you."

Çeviri:Onlar sana öderler.

February 15, 2014

27 Yorum


yunusbostanci

Evet ben de tam kavrayamadim. Sanki "They pay to you" olmali gibi.


adanaliyk

bencede They pay to you olmalı doğrusu böyle olmalı bence


Selcen_Ozturk

hayır. bunu sana size diye değil, bu fiil to alır mı almaz mı diye düşünmeniz lazım.

  • "pay someone": birine ödemek. ama
  • "look at someone": birine bakmak,
  • "lie to someone": birine yalan söylemek

fiilleri yanlarında kullanılan edatlarla öğrenmeye çalışmalısınız


eyilik52

Valla siz yine iyi tahmin etmişsiniz. Ben onlar seni satın alır diye çevirdim :)


Zelis2021

Allah yardım atsın


_.-.QUEEN.-._

Buy : satın almak


gallowspol

Size sananin daha kibarcasi ama ayni anlamda


[aktif olmayan kullanıcı]

    Pay kelimesinin telaffuzu yanlis(cumle olusturmada).Key olarak okuyor


brkylcn

    Pay i key olarak mi okuyor ben mi yanlis duyuyorum


Rabia186457

    Bir harf için bir canım gitti


Muhammed112

    You kaç farklı anlamda kullanılıyor acaba


ADEMYILDIZ

    Selcen hanim aciklama icin tesekkurler


ElifSevim1

    The pay me yazdım olmadı.yanlışları bile kabul etmiyo.


azracilek1

    teker teker ödeyecekler :)


FATHDURMUSH

    Onlar ö derler ben ise o ☺️


yusuf326057

    Daniel beni takip etmeyi bırakır mısın çünkü beni takip etmanden hoşlanmıyorum


Emrah189751

    Ne kadar saçma ya dediğimi kabul etmiyor ve gereksiz can gidiyor


Zeynep253199

    Arkadaşlar merhaba benim adım zeynep ve ben bir ingilizce öğretmeniyim bu soruya "to" fiili gelmeyecek. Birdaha fikkat edin!


Zeynep253199

    Arkadaşlar "pay" i "key" olarak okumuyor. Lütfen biraz dikkatli dinleyin bu tip soruları.


zgrGner2

    They pay you.O sana öder anlamına gelir.


perihan302948

    Bu nedir arkadaş geçilmiyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.