1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They pay you."

"They pay you."

Çeviri:Onlar sana öderler.

February 15, 2014

10 Yorum


yunusbostanci

Evet ben de tam kavrayamadim. Sanki "They pay to you" olmali gibi.

October 19, 2014

adanaliyk

bencede They pay to you olmalı doğrusu böyle olmalı bence

October 19, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. bunu sana size diye değil, bu fiil to alır mı almaz mı diye düşünmeniz lazım.

  • "pay someone": birine ödemek. ama
  • "look at someone": birine bakmak,
  • "lie to someone": birine yalan söylemek

fiilleri yanlarında kullanılan edatlarla öğrenmeye çalışmalısınız

October 19, 2014

eyilik52

Valla siz yine iyi tahmin etmişsiniz. Ben onlar seni satın alır diye çevirdim :)

August 20, 2015

Nil364904

Allah yardım atsın

December 17, 2018

gallowspol

Size sananin daha kibarcasi ama ayni anlamda

June 26, 2014

ADEMYILDIZ

Selcen hanim aciklama icin tesekkurler

December 6, 2014

ElifSevim1

The pay me yazdım olmadı.yanlışları bile kabul etmiyo.

April 13, 2015

azracilek1

teker teker ödeyecekler :)

May 16, 2016

FATHDURMUSH

Onlar ö derler ben ise o ☺️

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.