"Kız ekmeği yiyor."

Çeviri:Das Mädchen isst das Brot.

October 20, 2016

6 Yorum


Tayfun.26

Mädchen isst das Brot. Kabul etmiyor?

October 20, 2016

k.gokce

Kabul edilebilmesi için mutlaka artikelin kelimenin önüne yazılması gerekmektedir. Almancada artikeller önem taşır.

October 20, 2016

Tayfun.26

Gökçe hanım anlam olarak bir değişme yok. Yanlış sayılmaz.

October 20, 2016

k.gokce

Evet anlamda bir değişiklik yok ama dil bilgisi açısından cümle yanlış kurulmuş oluyor.

October 22, 2016

Tayfun.26

Sağolun Gökçe hanım bilmemek değil ögrenmemek ayıp bazı kisilerin aksine verdiğiniz olumlu bilgiden dolayı tesekkürler.

October 24, 2016

Selcen_Ozturk

Yanlış sayılmaz ne demek yahu? Anlamda değişme yok demek de saçma. Anlamda değişme var çünkü anlamsız oluyor. hiçbir alman Mädchen isst das Brot. diye bir cümle kurmaz

October 22, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.