"Kız ekmeği yiyor."

Çeviri:Das Mädchen isst das Brot.

2 yıl önce

7 Yorum


Tayfun.26

Mädchen isst das Brot. Kabul etmiyor?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Kabul edilebilmesi için mutlaka artikelin kelimenin önüne yazılması gerekmektedir. Almancada artikeller önem taşır.

2 yıl önce

Tayfun.26

Gökçe hanım anlam olarak bir değişme yok. Yanlış sayılmaz.

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Evet anlamda bir değişiklik yok ama dil bilgisi açısından cümle yanlış kurulmuş oluyor.

2 yıl önce

Tayfun.26

Sağolun Gökçe hanım bilmemek değil ögrenmemek ayıp bazı kisilerin aksine verdiğiniz olumlu bilgiden dolayı tesekkürler.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Yanlış sayılmaz ne demek yahu? Anlamda değişme yok demek de saçma. Anlamda değişme var çünkü anlamsız oluyor. hiçbir alman Mädchen isst das Brot. diye bir cümle kurmaz

2 yıl önce

Mustafa949697

Sakin ol şampiyon

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.