Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kitap yazıyorum."

Çeviri:Ich schreibe Bücher.

1 yıl önce

6 Yorum


SerkanTa6

Ich schreibe das Buch=kitabı yazıyorum Ich schreibe die Bücher=kitapları yazıyorum Ich schreibe Bücher =kitap yazıyorum?(almancada bazi kelimeler birebir ceviri olmuyor)

3 ay önce

ozkaberktug

kitapları yazıyorum olmuyor mu cevapta?

1 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Eğer cümlede "die Bücher" yazılmış olsaydı, "kitapları" denebilirdi çünkü artikeller kelimelerin belirli olduklarını gösterir. "Bücher" dendiğindeyse genel olarak kitap yazıldığı anlaşılır.

1 yıl önce

Fatma12358

Ich schreibe Buch olması gerekmez mi, Bücher çoğul???

3 ay önce

meryem174530

Ich screibe buch nasıl çevriliyor

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ich schreibe ein Buch - Kitap yazıyorum
Ich schreibe Bücher - Kitap yaziyorum
Ich schreibe das Buch - Kita yaziyorum
Ich schreibe die Bücher - Kitapları yazıyorum.

2 hafta önce