Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Boys eat rice."

Переклад:Хлопці їдять рис.

0
1 рік тому

8 коментарів


Oksana813252

Чому "eat" а не "eats"

4
Відповісти1 рік тому

iqwE7

Коли є в слові хлопці цк множина значить їмо не дожаємо множини А як що хлопець то їсти добавляєм множину

0
Відповісти2 тижні тому

Fb8U1
Fb8U1

Boys - множина, а S додається до дієслів тільки у третій особі однини в Present Simple.

2
Відповісти1 рік тому

oUpp4

Чому я неможу сказати це слово?

2
Відповісти1 рік тому

sf7s4

Ахаха, все чудово). Програма просто бездоганний варіант для вивчення мови, дякую розробникам в тому числі за безкоштовність.

1
Відповісти1 рік тому

5Vc62

в мене була не та мова і зразу неправильно? обясніть!!!!!!!

0
Відповісти1 рік тому

Saafov1

Підкажіть, коли вживається артикль 'а' , коли ні?

0
Відповісти3 місяці тому

Jcxl8

lol я чую: voice it rise.

0
Відповісти3 місяці тому