"Boyseatrice."

Переклад:Хлопці їдять рис.

2 роки тому

9 коментарів


Oksana813252

Чому "eat" а не "eats"

2 роки тому

iqwE7

Коли є в слові хлопці цк множина значить їмо не дожаємо множини А як що хлопець то їсти добавляєм множину

5 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Boys - множина, а S додається до дієслів тільки у третій особі однини в Present Simple.

2 роки тому

oUpp4

Чому я неможу сказати це слово?

1 рік тому

SYDOR8
SYDOR8

Ахаха, все чудово). Програма просто бездоганний варіант для вивчення мови, дякую розробникам в тому числі за безкоштовність.

1 рік тому

Saafov1

Підкажіть, коли вживається артикль 'а' , коли ні?

8 місяців тому

Jcxl8

lol я чую: voice it rise.

8 місяців тому

MeDTaByReT

Їдять і вживають. Слово вживають також підходить

1 місяць тому

5Vc62

в мене була не та мова і зразу неправильно? обясніть!!!!!!!

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.