1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie haben Brot."

"Sie haben Brot."

Çeviri:Onların ekmeği var.

October 20, 2016

18 Yorum


EypGner

Lan neden o onlar siz olur bu sie??


BSOXSGEN

Onun ekmegi var olmazmi ya


mizinamo

Onun ekmegi var olmazmi ya

Olmaz.

Onun ekmeği var = Er hat Brot. (erkek için) Sie hat Brot. (kadın için)

Fark bu: sie hat Brot. = onun ekmeği var; sie haben Brot. = onların ekmeği var.


kaan418372

nasıl ekmekleri var oluyor anlamadım sie=onun var=haben brot= ekmek ekmeği var olması lazım değil mi


mizinamo

sie haben = "onların ...-i var" veya "...-leri var".

"onun ...-i var", sie hat demek.

Burada haben olduğu için, sie "onlar".


EnginGen4

Ne zaman das brot olut?


omero397937

Sie onlarmi ...siz mi??


mizinamo

Evet.

sie, “o” (kadın için) ve “onlar” demek.

Büyük Sie, kibar “siz” demek.


Erenn02

Sie sinirimi bozuyor.


vfetho

Ekmeğ-i derken başına Brot'un başına artikel getirilmesi gerekmiyor mu?


Enes694756

Sie de sizi ve onları nasıl ayırt ediyoruz


FidanQuluz

Sizin ekmeginiz var nasil denilirdi?


mizinamo

Sizin ekmeginiz var nasil denilirdi?

= Sie haben Brot. (resmi/kibar) / Ihr habt Brot. (resmi olmayan, 2+ insan ile)


ali774354

Var yazilmamiş ama onlarin ekmei vari


ali774354

Onların ekmegi var yazio ama var diye kelime yok


khanflix

çoğul olduğunu nasıl anladık neden onun ekmeği var olmuyor


TrkeRMurat

Eklmekleri var desek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.