1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "Canvi de sentit."

"Canvi de sentit."

Traducción:Cambio de sentido.

October 21, 2016

5 comentarios


amadeogarcia

Quan s'usa "canvi" i quan "canvio"?


Oceanotti

Claro, esta frase podría interpretarse de las dos maneras:

Canvi de sentit ≡ Cambio de sentido / Aquí, canvi es un sustantivo (una maniobra de tráfico).

(Jo) canvio de sentit ≡ (Yo) cambio de sentido / Aquí, canvio es un verbo conjugado.


amadeogarcia

Moltes gràcies Oceanotti, no sabia que "canvi" era substantiu i que només "canvio" era verb. Jo pensava que ambdós eren verbs... Tinc una altra consulta, com es posen els distints formats a les lletres en un comentari de Duolingo? Com per exemple les itàliques que tu poses tan freqüentment...


Oceanotti

Aquí ho tens. Està en anglès, però em sembla que és prou entenedor. Si no, ja saps on trobar-me.


amadeogarcia

Va ser prou entenedor, em va quedar clar. Gràcies novament!

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.