A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Otthon hagyja a kabátot."

Fordítás:She leaves the coat at home.

4 éve

7 hozzászólás


AndreaHenc

Vajon így miért nem jó a szórend?

4 éve

LszlGyrgy

Hogy?

4 éve

AndreaHenc

Bocs, azt hittem látszik az is: She leaves the coat at home.

4 éve

LszlGyrgy

Bocsánat, ez látszik. De ez az a megoldás, amit hibásnak tekintett a Duo vagy a tied? Ha ez a tied, akkor mi volt a Duo megoldása? Amit kiírtál angolul és magyarul, az valóban megfelel egymásnak. Ha legközelebb ilyet tapasztalsz, nyugodtan javasold a zászlóra kattintva, hogy fogadja el! Ez ugyan a pontjaid szempontjából eső után köpönyeg, de ha elfogadják, akkor a későbbiek során már helyes megoldásnak tekinti a gép.

4 éve

AndreaHenc

Igen ezt tekintette hibásnak, szerintem is jó. Jelentem. Kösz a rám szánt idődet!!!

4 éve

nagyenyed

jö, hogy jelentetted, már elfogadja

4 éve

Harga
Harga

Így jó.

4 éve