Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona říká ne."

Překlad:She says no.

před 1 rokem

5 komentářů


Kokyna4

Nevzalo mi: She tells no . Má to jiný význam?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. ma. A takto to vlastne ani neznamena nic.
zde je to hezky vysvetleno

http://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

před 1 rokem

NikolaJirouskova

Proč ne She talks no?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

odkazu vas na uplne stejny clanek o rozdilech mezi say tell speak a talk

http://www.helpforenglish.cz/article/2006031101-pleteme-si-say-tell-speak-talk

před 1 rokem

RadekKedar2

Proč ne She speaks no?

před 1 měsícem