Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ama o çok pahalı."

Çeviri:However, it is too expensive.

4 yıl önce

25 Yorum


savasxxx

Bu cümleye "çok" kelimesini eklemek için en iyi alternatif "too" kelimesidir. Çünkü cümlede bir şeyin istenmeyen veya beklenmeyen ölçüde çok olduğunu belirtir "too" bir nevi olumsuzluk gibidir. "Çok pahalı (o yüzden alamıyorum)/ bu cok ağır (kaldiramayacağım kadar)/" gibi cümlelerde "too" kullanmalıyız.

3 yıl önce

umutku
umutku

But ile however arasındaki fark ne ?

2 yıl önce

PrincessofCA
  1. -BUT- (Zarf) sadece, yalnızca, hiç olmazsa, yani

  2. fakat, ama, ancak, halbuki, oysa, başka, hariç, ki

  3. [İsim] itiraz, karşı çıkma -- -HOWEVER- (Zarf) her nasılsa, her halükarda, nasıl olursa olsun, nasıl oldu da

  4. ama, ancak, halbuki, her ne şekilde, oysa

2 yıl önce

Ozturgut

However herneyse demek değil mi?

3 yıl önce

serdaro81

Too nun aşırı anlamı vardır yani kaldıramayacağı kadar gibi.yani biz bunu anlamında hiç değişiklik olmasın dersek: yine de çok pahalı diye çevirebiliriz .ingilizler however ı en cok "yine de" ve bununla birlikte anlamında kullanırlar.aklınızı bu anlamlar karıştırmasın aklınıza şöyle kaydedin "yine de"

2 yıl önce

serdaro81

Ve "halbuki" anlamında da kullanılır

2 yıl önce

ServetHaka

However but ile ayni anlamdadir

2 yıl önce

merve136611

Herneyse whatever demek

2 yıl önce

PrincessofCA

However ama anlamına gelir ama başka anlamları da vardır. Ancak bu cümlede ama anlamında kullanılmıs expensive zaten pahalı demek too da çok anlamına geldiği için, it de o anlamına geldiği için However. İt is too expensive. doğrudur

2 yıl önce

orhaneli

But it is very expensive yazdim kabul etti

2 yıl önce

Salih5834

More neden olmadı too yerine

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"More expensive" derseniz kıyaslama olur.

"Ama o daha pahalı."
(= However, it is more expensive.)

"Ama o çok pahalı."
(= However, it is too expensive.)

9 ay önce

Melisalison

However, yerine but olur mu

4 yıl önce

PrincessofCA

However cümlenin başında kullanılır aslıda but ile aynıdır ancak but cümlenin ortasında kullanılır

2 yıl önce

NiraGvn
NiraGvn

ben yazdım oldu

3 yıl önce

savas67560

Elbette olur

2 yıl önce

maxisky

"But that is too expensive" niye kabul edilmiyor kİ????

2 yıl önce

kenansalyanman

Ben 'to much' yazdim. Acaba yanlis bir kullanim midir

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"too" olarak yazmanız gerekiyor.

9 ay önce

MCosan
MCosan

But it is so expensive

3 yıl önce

mammeda

Quite expensive yazdim kabul etmedi. Düzeltin lütfen

2 yıl önce

Savas1453

Too much

2 yıl önce

RumeysaTas

Bu cumlede so neden kullanilmis

2 yıl önce

bilal939070

but it is so expensive bur da so ne manada kullanılmış

2 yıl önce

genccevher

But it is too expensive. Neden olmuyor

9 ay önce