1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ama o çok pahalı."

"Ama o çok pahalı."

Çeviri:However, it is too expensive.

February 15, 2014

34 Yorum


savasxxx

Bu cümleye "çok" kelimesini eklemek için en iyi alternatif "too" kelimesidir. Çünkü cümlede bir şeyin istenmeyen veya beklenmeyen ölçüde çok olduğunu belirtir "too" bir nevi olumsuzluk gibidir. "Çok pahalı (o yüzden alamıyorum)/ bu cok ağır (kaldiramayacağım kadar)/" gibi cümlelerde "too" kullanmalıyız.


umutku

But ile however arasındaki fark ne ?


ItsAlexaMoon
  1. -BUT- (Zarf) sadece, yalnızca, hiç olmazsa, yani

  2. fakat, ama, ancak, halbuki, oysa, başka, hariç, ki

  3. [İsim] itiraz, karşı çıkma -- -HOWEVER- (Zarf) her nasılsa, her halükarda, nasıl olursa olsun, nasıl oldu da

  4. ama, ancak, halbuki, her ne şekilde, oysa


Melisalison

However, yerine but olur mu


ItsAlexaMoon

However cümlenin başında kullanılır aslıda but ile aynıdır ancak but cümlenin ortasında kullanılır


Civan365

But bağlaçtır ve cümlenin başı veya iki cümlecik arasına konur.


NiraGvn

ben yazdım oldu


Ozturgut

However herneyse demek değil mi?


serdaro81

Too nun aşırı anlamı vardır yani kaldıramayacağı kadar gibi.yani biz bunu anlamında hiç değişiklik olmasın dersek: yine de çok pahalı diye çevirebiliriz .ingilizler however ı en cok "yine de" ve bununla birlikte anlamında kullanırlar.aklınızı bu anlamlar karıştırmasın aklınıza şöyle kaydedin "yine de"


serdaro81

Ve "halbuki" anlamında da kullanılır


shaltay_

However but ile ayni anlamdadir


merve136611

Herneyse whatever demek


orhaneli

But it is very expensive yazdim kabul etti


ItsAlexaMoon

However ama anlamına gelir ama başka anlamları da vardır. Ancak bu cümlede ama anlamında kullanılmıs expensive zaten pahalı demek too da çok anlamına geldiği için, it de o anlamına geldiği için However. İt is too expensive. doğrudur


brahimGven8

Çok için too gibi too much da kullanılabilir. Ama kabul etmedi. Belirtilen cevabı verme zorunluluğu mu var?


maxisky

"But that is too expensive" niye kabul edilmiyor kİ????


Salih5834

More neden olmadı too yerine


incikin_

"More expensive" derseniz kıyaslama olur.

"Ama o daha pahalı."
(= However, it is more expensive.)

"Ama o çok pahalı."
(= However, it is too expensive.)


MehmetAliBey7733

But it is too expensive oldu ama however diye bir kelimeyi de öğrenmiş olduk. Tişikkirler Duolingo :)


kenansalyanman

Ben 'to much' yazdim. Acaba yanlis bir kullanim midir


incikin_

"too" olarak yazmanız gerekiyor.


MCosan

But it is so expensive


mammeda

Quite expensive yazdim kabul etmedi. Düzeltin lütfen


RumeysaTas

Bu cumlede so neden kullanilmis


bilal939070

but it is so expensive bur da so ne manada kullanılmış


genccevher

But it is too expensive. Neden olmuyor


Sumeyyehp

But olmalı however herneyse anlamına gelmzmi


berkin185665

Very expensive denemez mi


VsalHsnov3

BUT IT IS VERY EXPENSIVE - yazdim kabul etdi


VsalHsnov3

BUT IT IS VERY EXPENSIVE - yazdim kabul etdi


kenan55519

But biliyoruz yeterli ya bu bölümde zorlaniyorun insallah icinden cikarim


refikatakan

Neymiş bu "too" böyle. Şimdi de çok anlamına geldi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.