A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Not me!"

Fordítás:Nem engem!

4 éve

27 hozzászólás


AlexanderNagy

Szinónimája*

3 éve

Anetta703417

A "nem nekem" nem helyes!

2 éve

GerencsrKr1

Akkor mi a helyes?

4 hónapja

Lilibaba4

Hello it's me!!!

2 éve

szaszdani2

Mi van?

2 éve

GerencsrKr1

Segged kivan

4 hónapja

GerencsrKr1

I was wondering

4 hónapja

KaseyIgcs

En meg azt irtam hogy nem az enyem! :D

8 hónapja

GerencsrKr1
4 hónapja

scarface64

Nekem a "nem engem" et is elfogadta. Pedig az aztán magyartalan.

5 hónapja

GerencsrKr1

Ezaz Levi mondd meg nekik!!!!

4 hónapja

ViktorVida

És a "Ne engem." mint nem jó?

4 éve

AlexanderNagy

Mert ez a szó is mást jelent. Akkor lenne jó ha a ne a nem azinonínáha lenne

3 éve

LrinczAndr1

Miiiiiiiiiiiiiien?????????????????

2 éve

MekszDavid

Nekem azt is elfogadta hogy "nem én"

1 éve

Rvinger

Az is helyes

1 éve

haliho2

6 hónapja

GerencsrKr1

Biztos h jo??

4 hónapja

H.Eperke

nád mí

1 éve

VandaVarga4

Buzogány :D

1 hónapja

Szilvi841925

Be írom jól aztán írja nem hejes

11 hónapja

judit1969

az not for me lenne (szerintem

4 éve

domibogi

Miért nem jó?: " nem nekem"

4 éve

AlexanderNagy

Mert az engem meg a nekem teljesen mást jelent pl;ez a csomag nem NEKEM jött.nem ENGEM keresel.ezeket nem cserélheted fel

3 éve

DeliBetti1

Én is ezt írtam, nekem elfogadta

3 éve

EquiaBijou

milyen erdekes, nalam pedig meglepetesemre elgogadta a "nem nekem!" forditast, amit tudom, hogy helytelen

3 éve

KissLevent17

Ogyityif

9 hónapja