A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Not me!"

Fordítás:Nem engem!

0
4 éve

27 hozzászólás


AlexanderNagy

Szinónimája*

7
Válasz3 éve

Anetta703417

A "nem nekem" nem helyes!

0
Válasz2 éve

GerencsrKr1

Akkor mi a helyes?

0
Válasz4 hónapja

Lilibaba4

Hello it's me!!!

0
Válasz2 éve

szaszdani2

Mi van?

0
Válasz2 éve

GerencsrKr1

Segged kivan

-3
Válasz4 hónapja

GerencsrKr1

I was wondering

0
Válasz4 hónapja

KaseyIgcs

En meg azt irtam hogy nem az enyem! :D

0
Válasz8 hónapja

GerencsrKr1
1
Válasz4 hónapja

scarface64

Nekem a "nem engem" et is elfogadta. Pedig az aztán magyartalan.

-1
Válasz4 hónapja

GerencsrKr1

Ezaz Levi mondd meg nekik!!!!

-1
Válasz4 hónapja

ViktorVida

És a "Ne engem." mint nem jó?

-3
Válasz4 éve

AlexanderNagy

Mert ez a szó is mást jelent. Akkor lenne jó ha a ne a nem azinonínáha lenne

2
Válasz3 éve

LrinczAndr1

Miiiiiiiiiiiiiien?????????????????

-3
Válasz2 éve

MekszDavid

Nekem azt is elfogadta hogy "nem én"

-3
Válasz1 éve

Rvinger

Az is helyes

3
Válasz1 éve

haliho2

0
Válasz6 hónapja

GerencsrKr1

Biztos h jo??

0
Válasz4 hónapja

H.Eperke

nád mí

-3
Válasz1 éve

VandaVarga4

Buzogány :D

0
Válasz1 hónapja

Szilvi841925

Be írom jól aztán írja nem hejes

-3
Válasz11 hónapja

judit1969

az not for me lenne (szerintem

-4
Válasz4 éve

domibogi

Miért nem jó?: " nem nekem"

-5
Válasz4 éve

AlexanderNagy

Mert az engem meg a nekem teljesen mást jelent pl;ez a csomag nem NEKEM jött.nem ENGEM keresel.ezeket nem cserélheted fel

5
Válasz3 éve

DeliBetti1

Én is ezt írtam, nekem elfogadta

1
Válasz3 éve

EquiaBijou

milyen erdekes, nalam pedig meglepetesemre elgogadta a "nem nekem!" forditast, amit tudom, hogy helytelen

-5
Válasz3 éve

KissLevent17

Ogyityif

-1
Válasz9 hónapja