Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın bir sandviç yer."

Çeviri:The woman eats a sandwich.

4 yıl önce

48 Yorum


sevgisengulL1

Kadın bir sandviç yer derken Woman eats a sandwich dememiz gerekmiyor mu

3 yıl önce

Aykut26

kadın dediği için belirli olmuş oluyor diye düşünüyorum

3 yıl önce

nilayiklim

Ama kadın derlen başına THE gelir

4 ay önce

polat.akta

Yani bencede s takasına gerek yok

3 yıl önce

eeempusa

Basa the yazmadim hatali dedi kendisi 'A' koydu başa ?

3 yıl önce

ozaysungu

Kadınlar Derken women dememizgerekmiyor mu?

4 yıl önce

eylul2121

women kadınlar demektir woman kadın demektir

4 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

Evet kadınlar = WOMEN Kadın = WOMAN Erkekler = MEN ERKEK = MAN

4 yıl önce

Talha135980

Tesekkurler :)

1 ay önce

furrum

7djzzvxudjdjlzlglxlglglflvvljcclglxlhlxuxldldlflglgggfhfjcjchfvlxlclhfhhuuijjgjgfgh

3 yıl önce

bulent.ata1

Hayir women woman'ın coguludur

4 yıl önce

furrum

Gjdjfidyfdncdjdjdyftgdghhdjxhfhzhsggdhggfhdgfjchxhfhdjdjdhdgdhdhdcbzjz

3 yıl önce

erhankaya065

evey

3 yıl önce

focalapkulu

Cevabı "woman eats a sandwich" olması gerekirken sistem "A woman eats a sandwich." cevabını veriyor.

1 yıl önce

Fatma5861

Bence çok basitti

8 ay önce

Naprilal

Bir kural varsa unu oldugu gibi kabul edeceksin. Fazla uzatmiyacaksin. Zamanla kendiliğinden neden sonuc ilişkisi kuruyorsun. Fatih Hocam...

3 yıl önce

selenkoymen

sadece a dan kırmış ya haksızlık

3 yıl önce

benbeyza

Ayn banada aynı şeyin farklısını yaptı a ile eat yerlerini karıştırmışım kırdı

3 yıl önce

benbeyza

Yer demek için "eat " kelimesine "s" harfi eklemek zorundamıyız

3 yıl önce

aynaz123

Evet

7 ay önce

neslihan07acar

0

3 yıl önce

silentsprong

Illa kendi dediği olacak

3 yıl önce

kaantron

Ben doğru yaptim

3 yıl önce

Furkan30657

S takisini ogrenirsen ingilizceyide ogrenirsin abi ya

2 yıl önce

Bugradg34

evet ben de öğle yaptım

2 yıl önce

yusa3444

Woman eats a sandwich de olmasi gerekiyo ama sistem the getir diyo neden acaba

11 ay önce

VolkanGule2

Bunu dogru yaptiysak tamam bu is

7 ay önce

fatma594668

Woman nın önüne neden the geliyor

2 ay önce

cihat37985

Bunun dugru cevabi nefir the women

3 hafta önce

Buraktutal01

Woman eats a sandwich doğru bir çeviri ?

3 gün önce

Mehmet217

Arkadaşlar merhaba, -s takısı koymamızın sebebi nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda 3. tekil şahısta https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

ylmzsngl

Ama ı eat dediğimizde ben yerim diyoruz geniş zaman olmasına rağmen -s takısı neden almıyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku I yani ben 1. tekil sahis. s takisini sadece "o" ya da "o" diye bahsedebileceklerimiz icin koyuyoruz (he she it woman man boy girl doctor vs)

4 yıl önce

kamernur1

Peki neden the gelmesi gerekiyor

3 yıl önce

EceKorkmaz1

Tekil olduğu için

3 yıl önce

FulyaYaman

Kadinlar derken women demek gerekiyor

4 yıl önce

benbeyza

İyice kafam karıştı

3 yıl önce

Alizdemir2

The woman kadınlar demek

4 yıl önce

sezin_unal

Hayir the woman kadin demek

4 yıl önce

suveybemerve

Hayır the woman belirli bir kadın anlamına gelir

4 yıl önce

ahmetarif1

Woman kadın, women kadınlar.

4 yıl önce

hn73

başa the eki almasini sebebi nedir acaba

4 yıl önce

suveybemerve

The kalıbı tek başına bir anlama gelmez fakat belirli bir şeyi veya tek olan bir şeyi anlatır mesela Türkiye bir tanedir veya ortada belirli bir elma vardır İngilizcede bu ikisinin başına the kalıbı konulmalıdır yanlış anlaşılmasın " a " " the " anlamına gelmez yani belirli bir nesne var ve bunu anlatmak için başına "the" kalıbı gelmiş

4 yıl önce

MehmetAli2953

Belirtili nesne özel bir kadından bahsediyoruz karşımızdaki kişi kadının hangi kadın olduğunu anlayabilmeli

3 yıl önce

Fatih.Salih

Ben yine eats kelimesindeki " s " takısına takıldım izah edin please

4 yıl önce

Ramazan.1905

Sadece bir kadını belirtiyor kadın =she cümle şöyle de olabilr yeni she eats a sandwich...

3 yıl önce