"Menj és nézd meg!"

Fordítás:Go and see it.

4 éve

13 hozzászólás


Leving

go and look it - miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

"You go and see it" vajon miért nem jó?

4 éve

szzso

Mert kijelentő módban írtad:"Elmész, és megnézed.", viszont felszólítóba kell:"Menj..."

4 éve

Maminti.
Maminti.

Köszi, de már megírtam, hogy időközben rájöttem a megoldásra! Ha lejjebb tekertél volna, olvashattad volna. :D

4 éve

szzso

Bocsánat, nem olvastam el a lejjebb lévőket

4 éve

Maminti.
Maminti.

Semmi baj :)

4 éve

chuthi

én is you-val írtam :( miért nem jó?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Én most már tudom! :) Mert az angolban úgy jelzik a felszólító módot, hogy az ige előtt nincs névmás, viszont felkiáltójel sincs. És ez mindig E/2-ben vagy T/2-ben értendő. Pl "Drink the water" = "Idd meg a vizet!" vagy "Igyátok meg a vizet!" DE "Ő igya meg a vizet!" " "Let him drink the water"

4 éve

chuthi

Köszi!

4 éve

harytomi
harytomi

Igen, ott a pont!!!

4 éve

szzso

"Go and check it"??

4 éve

Yrysss

go and look it ... miert nem jo?

4 éve

szpoke

Go and look at it? Na ez miért is nem jó? Szerintem jó és a google szerint is :) look at - megnézni.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.