"You read at night."

Fordítás:Éjjel olvasol.

February 15, 2014

13 hozzászólás


szamandi

miért azt mondja, hogy "red" (fonetikusan), miért nem "ríd"? máskor mindig "ríd"-et mond (azt hittem múlt időről beszél)

February 13, 2015

djk11

szerintem is múlt időt mond (ríd, red, red)

December 14, 2015

brutus01

Az at elöljáró, amit általában használnod kell a napszakok, előtt ha válaszolsz a mikor kérdésre. De vannak kivételek, mint az in the morning reggel, in the afternoon délután, illetve az in the evening este. Én egyébként az at night-ot éjszakaként írtam, nem problémázott.

February 25, 2014

OldAkita

Kösz, az efféle magyarázatok aranyat érnek mert a Dou úgy próbál tanítani ahogy az anya tanítja a gyermekét, csakhogy Duo anyám csak mondja a magáét, kérdésre nem felel :) Közben átgondoltam hogy ha a reggel, a délután és az este kivétel, akkor marad a hajnal, a délelőtt és az éjszaka. Pár nap eltelt, okosodtam és valaki linkelte ezt: http://stack.hu/angol_nyelvtan/eloljaroszavak_ido

January 25, 2015

vajdageri92

Ez inkàbb éjszaka, az este az evening:)

February 15, 2014

igaziQgly

Ha a fordításban az "at night"-ra felajánlják "esténként" megoldást, ráadásul épp az előző feladatban egy "másik megoldás" címén ők is így fordítják, itt miért nem fogadja el? Következetlen...

January 8, 2015

BEszter76

A hang azt mondja: "Ju red (nem ríd) et nájt" Ez nem múlt idő?

March 20, 2015

AdamKrausz

Kiejtés alapján szerintem is egyszerű múlt

May 1, 2015

thomasgaspar1996

The fast reading is not understandable.

May 17, 2015

LaszloPora

Erősen múltidőt hallottam...

August 18, 2015

Mariann833975

Éjszaka...

February 1, 2016

Hajdusec

Kezdő angolosnak honnan kellene tudni a nyelvi fordulatokat, szokásokat?

November 19, 2017

flwacce

READ a múlt időben szól az angol felvételről, de a magyar válaszban a jelenlegi időben íródott. READ is spoken in the past tense in the English recording, but written in the present tense in the Hungarian answer.

April 2, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.