"You read at night."

Fordítás:Éjjel olvasol.

February 15, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


szamandi

miért azt mondja, hogy "red" (fonetikusan), miért nem "ríd"? máskor mindig "ríd"-et mond (azt hittem múlt időről beszél)


djk11

szerintem is múlt időt mond (ríd, red, red)


brutus01

Az at elöljáró, amit általában használnod kell a napszakok, előtt ha válaszolsz a mikor kérdésre. De vannak kivételek, mint az in the morning reggel, in the afternoon délután, illetve az in the evening este. Én egyébként az at night-ot éjszakaként írtam, nem problémázott.


OldAkita

Kösz, az efféle magyarázatok aranyat érnek mert a Dou úgy próbál tanítani ahogy az anya tanítja a gyermekét, csakhogy Duo anyám csak mondja a magáét, kérdésre nem felel :) Közben átgondoltam hogy ha a reggel, a délután és az este kivétel, akkor marad a hajnal, a délelőtt és az éjszaka. Pár nap eltelt, okosodtam és valaki linkelte ezt: http://stack.hu/angol_nyelvtan/eloljaroszavak_ido


vajdageri92

Ez inkàbb éjszaka, az este az evening:)


igaziQgly

Ha a fordításban az "at night"-ra felajánlják "esténként" megoldást, ráadásul épp az előző feladatban egy "másik megoldás" címén ők is így fordítják, itt miért nem fogadja el? Következetlen...


BEszter76

A hang azt mondja: "Ju red (nem ríd) et nájt" Ez nem múlt idő?


AdamKrausz

Kiejtés alapján szerintem is egyszerű múlt


thomasgaspar1996

The fast reading is not understandable.


LaszloPora

Erősen múltidőt hallottam...


Hajdusec

Kezdő angolosnak honnan kellene tudni a nyelvi fordulatokat, szokásokat?


flwacce

READ a múlt időben szól az angol felvételről, de a magyar válaszban a jelenlegi időben íródott. READ is spoken in the past tense in the English recording, but written in the present tense in the Hungarian answer.


Wixen3

Igen, én sem akartam hinni a fülemnek, ezért meghallgattam lassan is - na, ott már jelen időben mondta.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.