A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I come with both my parents."

Fordítás:Mindkét szülőmmel jövök.

4 éve

15 hozzászólás


jovo26

A szüleimmel jövök.

4 éve

keep2000

Szerintem az "I come with my parents" lenne, itt pont az a lényeg, hogy nyelvtanilag ki van emelve, hogy mindkettővel. Magyarban is van azért különbség.

4 éve

jovo26

Igazad van, csak az zavart meg, hogy ez kicsit furcsán hangzik magyarul. (mindkét szülőm)

4 éve

avoidthebad

Rákerestem: a duon kívül sehol se jelenik meg "ez". Ugyanakkor az: "I come with my both of parents." -re mindösszesen 27mill.900e találad. További - felesleges! - kérdés? :)

1 éve

schiccc
schiccc

A szüleimmel jövök - ez amúgy mindkettővel

3 éve

galnekkriszta

De ezt sosem fogja elfogadni.

3 éve

Jpiroska

Igen, én is pont ebbe futottam bele.

4 éve

tim820

a "mindkettő szüleimmel jövök" miért nem jó? Elég magyartalan, de ugyanazt jelenti, mint a "mindkét szülőmmel jövök".

4 éve

hegedus10

A both elé nem kell egy of? I come with both of my parents.

3 éve

CsillaKornyei

en is pont erre gondoltam .. nekem furcsan hangzik "of" nelkul

3 éve

kardos.laj

Szóról szóra a helyes megoldást írtam mégsem fogadta el!

3 éve

kismart

A szülők tobbesszámban vannak, az már jelenti is, hogy mindkettővel...nem?

2 éve

avoidthebad

Logikus amit írsz. De! A szülők az angolban AZÉRT van többesszámban, mert a both - (mind)kettő - után áll, ill arra vonatkozik. Ez így van az angolban, a németben,...,stb. A magyar szerint nem így van. Pl. mondja: három labda. Az angol szerint three balls. Két szülő, két szülők. Stb.

1 éve

ZsoltMudra

A both helyett boat ot értettem.

10 hónapja