"Wedrinkthemilk."

Çeviri:Biz sütü içeriz.

4 yıl önce

9 Yorum


m.ali.ozkaya

Süt - sütü ne farkı var?

4 yıl önce

merkoc.66

the milk deyince süt sütü oluyor farkoradan kaynaklanıyor

4 yıl önce

mfa342247

Süt ile sütü ne alaka ne farkı var?

3 yıl önce

ender8103

ya ben anlamıyorum süt içeriz yazıyorum yanlış diyor sütü içeriz olmalıymış hangi sütü bellimi belliyse nerden belli uzun bir konuşmanın arasında geçmiyor ki tek bir cümle

4 yıl önce

suedacelikx

the yi nasıl okudu anlamadım be ?????

4 yıl önce

hakan313070

Ben okuyo kapaniyo okuyom kapaniyi sonra diyoki eniyi si simdi bunu atlayalim

2 yıl önce

gkalpfer

The yı öğrenmemiz için hazırlanmış güzel bir soru. We drink the milk= Biz sütü içeriz. The nın tam karşılığı (sütü) kelimesinin son harfi (ü)=the.

1 yıl önce

A.K972681

Türkçe cumle dizilişi olarak bazılarını doğru bazılarını yanlış diyor

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.