Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We drink the milk."

Çeviri:Biz sütü içeriz.

0
4 yıl önce

15 Yorum


m.ali.ozkaya

Süt - sütü ne farkı var?

6
Cevap ver4 yıl önce

merkoc.66

the milk deyince süt sütü oluyor farkoradan kaynaklanıyor

2
Cevap ver4 yıl önce

mfa342247

Süt ile sütü ne alaka ne farkı var?

1
Cevap ver2 yıl önce

suedacelikx

the yi nasıl okudu anlamadım be ?????

1
Cevap ver4 yıl önce

ender8103

ya ben anlamıyorum süt içeriz yazıyorum yanlış diyor sütü içeriz olmalıymış hangi sütü bellimi belliyse nerden belli uzun bir konuşmanın arasında geçmiyor ki tek bir cümle

1
Cevap ver3 yıl önce

Hamdi38

Basina The geldigi icin belli bir nesneden bahsedilmis oluyor

0
Cevap ver3 yıl önce

Ahmedd14

Hamdi kardesim the gelince ne farkı oluyor dedin tam olarak anlatma durumun var mi bana

0
Cevap ver2 yıl önce

hakan313070

Ben okuyo kapaniyo okuyom kapaniyi sonra diyoki eniyi si simdi bunu atlayalim

1
Cevap ver1 yıl önce

gkalpfer

The yı öğrenmemiz için hazırlanmış güzel bir soru. We drink the milk= Biz sütü içeriz. The nın tam karşılığı (sütü) kelimesinin son harfi (ü)=the.

1
Cevap ver11 ay önce

ZeynepBraY1

Soyledim ama

0
Cevap ver1 yıl önce

ZeynepBraY1
0
Cevap ver1 yıl önce

ZeynepBraY1

:P

0
Cevap ver1 yıl önce

hllbrhmn

'biz süt içeriz' cümlesi 'sütü' kullanılan cümleden daha geniş bir anlamda.

0
Cevap ver1 yıl önce

eminsingin

ha biz süt içeriz ha Biz sütü içeriz. ne fark var Allah aşkına

0
Cevap ver1 yıl önce