A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Please, tell me."

Fordítás:Kérlek, mondd el!

4 éve

31 hozzászólás


dominikhar3

"Kérlek mond el" ezt azért elfogadhatta volna attól ,hogy a mondot 1 d - vel írtam.. :/

4 éve

Nitram.
Nitram.

A rendszer automatikusan ítéli meg, hogy elírás-e amit írtál, vagy sem. Általában, ha az elírás egybeesik egy értelmes magyar szóval, amit tanít a rendszer, akkor nem tudhatja, hogy valóban elírtad vagy nem tudtad, hogy mit kell írni és ezért keverted a szavakat. Nyilván itt elfogadhatná, de mivel a "mond" az szerinte "he/she says" ezért kapásból elutasítja. Ugyanez a helyzet az olyan elírások esetében, mint "a újság" vagy "az tej".

3 éve

kaliber01

Ugyanezt írtam szerintem is hiba mert máskor elfogadja és ki emeli pirossal a helyes írási hibát

4 éve

szokemarti

Veletlenul mond ot irtam mondd helyett :(

4 éve

LszlNagy15

Ne is mond:-)

3 éve

Mertkaroly

Ja

2 éve

Mertkaroly

Nem magyarul kerte

2 éve

dorka036

Nekem is ezért nem fogadta el:/

3 éve

vigiles

A "kérem, közölje velem!" miért nem jó?

4 éve

Imi77

a "kérlek, meséld el" miért nem jó?

4 éve

DraSzekr

A közöld velem mért nem jó?

1 éve

zsofiabarna

Az miért nem jó hogy ,,Kérlek közöld velem" ????????

4 éve

Renifiesta

kerlek mond el nekem---hat ezt nem fogadta el

4 éve

szokemarti

Azert mert 2 d-vel kell irni. Mondd. Nekem is ez volt a hibam :/

4 éve

Magdolka

A "mond" ige felszólító módban: mondd.

4 éve

CsabaBabus

Ezt meg sosem hallottam pedig 38 eve gyakorlom a magyart

3 éve

Nitram.
Nitram.

Nem mindegy, hogy "mondd", vagy "mond" sajnos! A program nem tudja megállapítani, hogy elírás van a dolog mögött, vagy az (angol) ismeretek /egy részének/ hiánya.

4 éve

Lord_Raven

A "kérlek mesélj nekem" vajon hol hibádzik?

3 éve

DowerX

Miért nem fogadja el hogy nem tok gyorsa és helyesen gépelni?

3 éve

Gborbrahm1

Szerintem itt nagyok sok embernek először magyarul kellene megtanulnia...

2 éve

Sztankay54

Kérlek mond nekem. Elfogadhatta volna mert csak véletlenül meradhatott le egy"d"

2 éve

Gizus123

A "kérem, mondja nekem" fordítás miért nem jó? Miért csak a felszólító módot fogadja el?

4 éve

BrezyPeti

Gizus123, mert ennél a feladatnál angolul kell leírni....

4 éve

Gizus123

Peti! Nálam magyarra fordításként jött elő a feladat.

4 éve

takatsa

Kérlek, mondjad el nekem! - ez miért nem jó? Magyarban a mondd és a mondjad is használható, nem?

4 éve

csontee

Mondd el kérlek se jó neki...

4 éve

Hajni.ka

Nekem azt nem fogadta el h kérlek mond el! Azt írta h 2 d kell legyen. De ez csak helyesírási hiba... Nem???

4 éve

Nitram.
Nitram.

A program ezt honnét kéne, hogy tudja? A "mond" és a " mondd" is értelmes magyar szavak, szomorú tény, hogy angolul (is) teljesen mást jelentenek, teljesen máshogy írják őket és teljesen más kontextust kap a szöveg.

4 éve

Attila976

Kérlek mesélj nekem az miert nem jo?

4 éve

Cypresss

Mond el-t hibaként jelöli, máskor ilyen esetekben csak figyelmeztet, hogy elírtam valamit. Iszonyú idegesítő ez következetlenség...

3 éve

kercsa67

Szintén "mond"

2 éve