1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin çocukların bir kitap y…

"Senin çocukların bir kitap yazarlar."

Çeviri:Your children write a book.

February 15, 2014

14 Yorum


hiopian

Children yerine kids'i de kullanabilirdik.


VolkanDeni5

Writes nasıl olmuyor yazarlar çoğul var


thereco__

Bir 'a' var cümlede 's' takısına gerek yok ki zaten i you we they cümlelerinde 's' takisi getirilmez.


Nazl180565

Children kelimesi zaten çoğul çocuklar demek. Çoğul bir öznenin yanına çoğul bir fiil gelmez ingilizcede. Doğrusu write olacak.


zeynep457624

Are demeyecektin


Elif973076

Kelimenin yazim yanlisi kabul edilmeliydi


zeichann

your children are write a book neden yanlış?


Asude888

bende öyle dedim are olmayacakmış neden bilmiyorum


s.n.d.

kids çocuklar demek değilmiş


aleyyss

one book niye dogru kabul edilmiyor,sacma


Nazl180565

Galiba burda kitap sayısını değil, nesneyi belirttiği için bir kitap yani 'a book' yazılıyor.


MehmedShah327441

I used "kids" but aplication said to me "wrong"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.