Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin çocukların bir kitap yazarlar."

Çeviri:Your children write a book.

4 yıl önce

7 Yorum


hiopian

Children yerine kids'i de kullanabilirdik.

4 yıl önce

Hermaphroditos

kids niçin olmadı

4 yıl önce

zeynep457624

Are demeyecektin

2 yıl önce

Elif973076

Kelimenin yazim yanlisi kabul edilmeliydi

2 yıl önce

s.n.d.

kids çocuklar demek değilmiş

1 yıl önce

VolkanDeni5

Writes nasıl olmuyor yazarlar çoğul var

1 yıl önce

aleyyss

one book niye dogru kabul edilmiyor,sacma

2 ay önce