"One jedzą obiad."

Tłumaczenie:They eat dinner.

February 15, 2014

8 komentarzy


DanielPies5

nie miałem słowa dinner, wieć nie dało rady ułożyć takiego zdania

September 21, 2018

RadekMajczyna

Czemu tłumaczenie "They have dinner" zostało uznane za niepoprawne?

March 20, 2014

kam1kam

Bo ma być one JEDZĄ obiad ,a nie MAJĄ obiad

March 26, 2014

RadekMajczyna

Pamiętam jeszcze z lekcji angielskiego w szkole, że forma "have dinner" jest poprawna i oznacza "jeść obiad". Zapytałem bo może nie można używać tego zwrotu w 3os. lm albo coś..

March 26, 2014

Wika3

o faktycznie, nie zwróciłam uwagi, teoretycznie powinno być dobrze

April 23, 2015

Magda571326

Myślę że chodzi o to że do jest taki zwrot a nie dokładnie przetłumaczone zdanie i on może nie znać zwrotów

January 15, 2019

Jakubpiewa

One jedzą obiad oznacza, że jedzą go teraz, więc dlaczego They eat dinner jest poprawne? To bardziej oznacza one jedzą obiad regularnie( codziennie)

October 21, 2016

PanPomidor1

No właśnie

July 27, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.