A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What do you have in the suitcase?"

Fordítás:Mi van a bőröndödben?

0
4 éve

17 hozzászólás


rita01020304
rita01020304

"Mid van a böröndben ? " Vajon elfogadná?

10
Válasz4 éve

Shibelion

Apróba szerecsen.

8
Válasz4 éve

JuditkaB

én azt írtam: "mid van a bőröndben" Mivel nincs tulajdont jelző elöljárószó. bárkinek a bőröndjében lehet az a valami.

5
Válasz3 éve

Tarnai
Tarnai

elfogadta!

3
Válasz4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Nekem is elfogadta.

1
Válasz4 éve

Lona08

nekem elfogadta :)

1
Válasz3 éve

Jpiroska

Bezzeg, ha én hagyom le a névelőt, akkor meg egyből leveszi a szívet

6
Válasz4 éve

Shibelion

Ide kell a névelő. A fordítás el van rontva.

4
Válasz4 éve

blankamarena

Kimaradt a névelő!

3
Válasz4 éve

Shibelion

Így is jó lenne: Mit tartogatsz a bőröndben? És még szebben is hangzik.

3
Válasz4 éve

Gyorgyike

in your suitcase nem maradt ki a birtokos?

3
Válasz4 éve

Shibelion

Nem biztos, hogy az a saját bőröndje, de még ha az is lenne, és ezzel a kérdést feltevő egyén is tisztában lenne, akkor sem kell mindig utalni rá, hogy az a bőrönd kié.

3
Válasz4 éve

Ninagi

Elfogadja azt is, hogy Mid van a bőröndben. Szerintem ez a bőrönd nem biztos, hogy az övé, mert akkor úgy kéne kinéznie, hogy "What do you have in your suitcase?"

2
Válasz3 éve

Joshua0001

Inkább mi van a bőrödben

1
Válasz4 éve

MartonGeza

Vigyázat! Az, hogy "Mi van a bőröndödben?" inkább úgy szólna, hogy "What is in your suitcase?". A "What do you have in the suitcase?" azt jelenti, hogy: "Mid van a bőröndben?". Biztonsági szempontból ez egyetlen repülőtéren sem ugyanazt jelenti!

0
Válasz2 éve

istvanhorv15

Ide nem kell a birtokos? your

0
Válasz11 hónapja

Harga
Harga

Az már másik mondat lenne.

0
Válasz4 hónapja