"He reads."

Fordítás:Olvas.

February 15, 2014

15 hozzászólás


2005Pamela

Akkor ő olvas ugye?


Davidlovas

Magyarul nagyábol ogy rövideb hogy: Olvas


Zoltan49

A magyar csak ha külön kihangsúlyozza, teszi ki a személyes névmást.


MolnrBlank

Véletlenül elírtam és nem néztem át én butus!!


BillieElish2020

Ő olvas röviden olvas.


Tucsiike

Mért nem jó, hogy he read? Az előbb az ellenkezőjét nem fogadta el


E.Viki

azért mert E/3-ben az ige egy -es illetve -s végződést kap


WiesztKira

nem értem. Miért kap -s végződés hacsak egy ember olvas?


Krikocka

Azért mert az a helyes, hogy: Olvas


lessi3

Ez bolond!Mért nem fogadja el a jót?


vandrabetti

Borzalmas!!!! Olyan béna vagyok :-) (még kezdő vagyok!! )


Mria751514

Azt irja,hogy válasszam ki a jó megoldást.De csak egyet ajánl fel, a rosszat.Egyből nem lehet választani


Erika608301

???? Miért nem jó Hogy olvas

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.