"Hereads."

Fordítás:Olvas.

4 éve

26 hozzászólás


bubo95

Ő olvas

4 éve

2005Pamela

Akkor ő olvas ugye?

3 éve

JanosSimon

!l

4 éve

JanosSimon

Jjggdmmhggdjjjddvduerw

4 éve

MolnrBlank

Véletlenül elírtam és nem néztem át én butus!!

3 éve

Tucsiike

Mért nem jó, hogy he read? Az előbb az ellenkezőjét nem fogadta el

4 éve

E.Viki

azért mert E/3-ben az ige egy -es illetve -s végződést kap

4 éve

WiesztKira

nem értem. Miért kap -s végződés hacsak egy ember olvas?

3 éve

lessi3

Strèber

4 éve

TwinbHUN

Gyökér, ez a lényege a proginak

3 éve

Krikocka

Azért mert az a helyes, hogy: Olvas

3 éve

Davidlovas

Magyarul nagyábol ogy rövideb hogy: Olvas

3 éve

Zoltan49

A magyar csak ha külön kihangsúlyozza, teszi ki a személyes névmást.

3 éve

Jocika200

Ő olvas

1 éve

Bebe824138

He reads

1 éve

lessi3

Ez bolond!Mért nem fogadja el a jót?

4 éve

vandrabetti

Borzalmas!!!! Olyan béna vagyok :-) (még kezdő vagyok!! )

3 éve

elektra52259

Jo

2 éve

kos348633

Nem értem

1 éve

Mria751514

Azt irja,hogy válasszam ki a jó megoldást.De csak egyet ajánl fel, a rosszat.Egyből nem lehet választani

1 éve

David.pakozdi

Olyan érthetelenül mondja hogy... Hirigys - Hirigyek xdddd NA EZ AZ ANGOL NYELV!!

4 éve

Zoltan49

Ez amerikai angol. Nehogy véletlenül az angol angolt mondják.

3 éve

Hungeradam

Ja

4 éve

JanosSimon

Mkgzidkhwwort3z90075te744z3622158945jgdkdhs

Jfdfghkl

Lzzjp3uo9000007532u151215u272ogtd4cz

4 éve

JanosSimon

Ook

4 éve

JanosSimon

Zddjjwllzt3j92906oo38 qwowklfflf Je.,gdlgsdjjwxkdaeejlgafhmf

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.