A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He reads."

Fordítás:Olvas.

0
4 éve

16 hozzászólás


bubo95

Ő olvas

10
Válasz4 éve

2005Pamela

Akkor ő olvas ugye?

4
Válasz3 éve

MolnrBlank

Véletlenül elírtam és nem néztem át én butus!!

3
Válasz2 éve

Tucsiike

Mért nem jó, hogy he read? Az előbb az ellenkezőjét nem fogadta el

2
Válasz4 éve

E.Viki

azért mert E/3-ben az ige egy -es illetve -s végződést kap

28
Válasz4 éve

WiesztKira

nem értem. Miért kap -s végződés hacsak egy ember olvas?

4
Válasz2 éve

Krikocka

Azért mert az a helyes, hogy: Olvas

1
Válasz2 éve

Davidlovas

Magyarul nagyábol ogy rövideb hogy: Olvas

1
Válasz3 éve

Zoltan49

A magyar csak ha külön kihangsúlyozza, teszi ki a személyes névmást.

0
Válasz3 éve

lessi3

Ez bolond!Mért nem fogadja el a jót?

0
Válasz3 éve

vandrabetti

Borzalmas!!!! Olyan béna vagyok :-) (még kezdő vagyok!! )

0
Válasz3 éve

elektra52259

Jo

0
Válasz1 éve

Jocika200

Ő olvas

0
Válasz1 éve

kos348633

Nem értem

0
Válasz1 éve

Bebe824138

He reads

0
Válasz10 hónapja

Mria751514

Azt irja,hogy válasszam ki a jó megoldást.De csak egyet ajánl fel, a rosszat.Egyből nem lehet választani

0
Válasz10 hónapja