1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Animals are not humans."

"Animals are not humans."

Fordítás:Az állatok nem emberek.

February 15, 2014

15 hozzászólás


dogeemaci

De forditva már igaz sajnos :)


barnak01

Nem kellene szegény állatokat sértegetni!


Zozi460913

Vagy magadat! XD


nooravarga

És hol van az a nyomorult 'the'??? vagyis az az? mert nem látom.


bindanino

az állatokról általánosságban tett kijelentés, nem pedig azokról a konkrét állatokról. akkor kellene a The


Nangoo85

Határozatlan alany. Legalábbis így mondjuk a magyar megfelelőjét.


kkrisztaaa

az nélkül nem jó?


Panna58

én is ezt kérdezem? miért nem The animals... ?


adrienn.ko

Az nélkül is jó , nincs ott, hogy az ...


Anett718579

Nincs ott a "the"!! És persze nem fogadja így el a fordítást... Hihetetlen sokszor...


henya9

Szó szerint úgy fordítottam, ahogy a megoldásban, megsem fogadta el...


elko19

Nincs kint a határozott névelő, tehát nem tudom miért kéne a magyar forditásban kitenni


Szilvi277862

The nélkül nem kell a


brigittacsilla

Állatok, nem emberek. Én igy is hallottam már. Ha megfelel ha nem.


kiwimadar

Én úgy tudtam, hogy nincs többesszáma a "human" szúnak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.