"Azok elefántok."

Fordítás:They are elephants.

February 15, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nkatika

Ha konkrétan "azok", akkor "those" - messzire mutató, több dologra irányuló határozott névmással.


Shibelion

Igen, ezért itt pontosabb lenne az "Ők elefántok." vagy az "Ezek elefántok." egyikének használata.


idaida770367

Nem én kértem a nehezebb feladatot!


Regina482782

Those are elephants.


Barnus001

Those!!!!!!!!!!!!!


KozmaJudit1

nem nekunk van problemank az angollal, hanem a DLnek a magyarral. those.


Attila976

Itt az is miért nem jó?


Shibelion

Mert több elefántról van szó, nem egyről.


Charles614807

Ugyan azt írtam akkor miért nem jó?


JagosLinaI

Mert a kérdés : azok elefántok, es nincs benne a van szó, de a válaszban az are szót kéri. They elephants elég lenne.


AttilaNagy474124

Nem! thay are elephant!


GalntaiNik

They are elephants

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.