1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "On ogląda ptaki."

"On ogląda ptaki."

Tłumaczenie:He watches the birds.

February 15, 2014

3 komentarze

Sortowanie: najlepsze wątki

Yola448704

He watches birds/ He watches the birds - Obserwuje ptaki

July 7, 2019

WioletaS3

czy nie powinno być "He watches birds " skoro nie piszemy "the " przed rzeczownikami w l. mnogiej .

February 11, 2015

buskes76

She watches the birds znaczy że ogląda /obserwuje określone dla rozmówców ptaki.
She watches birds znaczy że tak ogólnie ogląda /obserwuje jakiekolwiek ptaki bo się np tym interesuje

June 2, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.