"I feel a spider."

Fordítás:Egy pókot érzek.

February 15, 2014

38 hozzászólás


Bokorember

"Ön gyakran érez egy pókot?" :-D

February 19, 2014

szs50

Az első komplett mondat, amit megtanultam a kezdetben, pók van a sajt mögött. Azóta a barátaim ezen kacagnak, hogy én már milyen jól tudok angolul. Na ez lesz a másik mondat, amivel elbűvölöm őket

March 8, 2014

puskaskati

Ezen nagyon jót nevettem! :) :) :) De így igaz!

March 20, 2014

Pelyhi

:D

August 23, 2014

olina296

Szuper

April 6, 2019

peterhappy

Rajottem. Osszekutyulodott a ket nyelv. Nem azt mondja hogy 'I feel the spider' hanem hogy 'I FÉL the spider'. Es igy egybol van ertelme is :)

June 10, 2014

eva.papp.3

Hat igen...:)

May 7, 2015

Lillky

Pókszag

February 11, 2015

P.Gabor

Néha nem akarom elhinni, a fordítást.

February 17, 2014

SisterDawn74

:-)))) Kifejezetten szórakoztat ez a sok hülyeség! Rigó utcában vajon mit szólnának hozzá?

February 25, 2014

Robi4444

Ez mit jelent??? Egy pókot érzek?

February 15, 2014

walkingscum

xd

February 16, 2014

Jpiroska

Én bele sem merek gondolni, mit jelet ez, arachnofóbiás vagyok :)

February 16, 2014

mikula.istvan

új értelmet nyert a "my spider sense is tingling" kifejezés...

June 23, 2014

sazoo

Nem értem az örök hisztit, van egy feladat, le kell egy mondatot fordítani, egyszerű szótári alakban a szavak, triviális jelentéssel. Lefordítod, haladsz tovább ha nincs fantáziád szövegkörnyezetbe helyezni akkor ennyi.

September 19, 2015

olina296

sazoo,milyen komoly vagy.Nem ismered a viccet???

April 6, 2019

Szisz120L

És ismét a magyar nyelv szépségei.... Érzem vagy érzek a helyes??? Az előbbit nem fogadja el...

February 23, 2014

gsziszi

Érzem a pókot, vagy pókot érzek

March 2, 2014

keep2000

Elsőhöz határozott névelő kellene, de itt az nincs

March 16, 2014

Elenor1992

Edes jo Istenem

April 27, 2014

Bertalanszilvia

egyszer elkezdtem tanulni olaszul és a nyelvkönyv első kötetének első leckéje arról szólt hogy : "Papa jobbra megy a mama meg balra" :) Köszönni még nem tudtam de ezt fontos volt tudnia egy kezdőnek hogy ki merre megy :):)

July 31, 2014

ngland

haáá mert aki érez egy pókot az álltalában így közli nem is úgy h ordít... PÓK PÓK

August 11, 2016

FeketeSzof

Vajon a személy akit hallok a házamban és szereti megérinteni a virágokat, érzi a pókot is? :D

September 23, 2016

SzabolcsSi1

Nemár

February 16, 2014

furacs30

értelme nem sok van, de nagyon jót nevettem ezen és a hozzászólásokon is XD

May 2, 2014

laq1958

De hol érzem a pókot? :D

May 16, 2014

juhaszildi

A bőrödön. A csiklandozását. Meg a szálakat, amiket azért húz, hogy leereszkedhessen rólad. Sőt ősszel gyakori az ökörnyál, ha belegyalogolok, akkor "pókor érzek".

September 29, 2014

LadislavN

Hiába, van amit nem lehet magyarul visszaadni

October 29, 2014

SndorCzirb

ha csíp

November 29, 2014

Gabika9011

Ennek mi értelme van??

April 23, 2015

Rbert597604

Helyes válasz így lenne lefordítva: "Érzem a pókot."

January 29, 2016

esponta

Rettenetes példamondatok,hogy lehet egy pókot érezni?!

June 21, 2016

AndrsTth532551

Amúgy mit jelent, hogy "Egy pókot érzek" ?

March 17, 2017

espontapon1

Érzek,érzem- mi a különbség?Eléggé frusztáló az ilyen hibajelzés....

June 12, 2017

csabesz3

Nem is tudtam, hogy a "tanáraink" között van egy-egy parafenomén is! Brrrrr!

August 26, 2017

titaTati2

Sazo! Nem az a baj hogy nincs fantáziánk, inkább az hogy van. Én már érzem.

July 5, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.