1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A helyi nők fekete ruhát vis…

"A helyi nők fekete ruhát viselnek."

Fordítás:Local women wear black dresses.

February 15, 2014

11 hozzászólás


betty.sebestyen

Miert a tobbesszamu ruhat fogadja el , mikor a magyar mondatban egyes szam van


zetorka

mert az angol ragozza a több dolgot mi meg nem, "four cats" - "négy macska"


bellusz

nekem is! nem jó ez így...


Berci20

Egy idegen nyelv nyelvtana nem mindig követi a magyart pl. Valószínűleg az lehet a magyarázat, hogy az angol szerint több nő nem egy ruhát visel! ;-) Főleg nem egyszerre! :-D


eszti.simon

Miért nem "the local women..."?


ironcameleon

Mert általánosságban beszél a helyi nőkről. Ilyenkor nincs névelő előtte.


PetrosAgoston

Mert a clothes-t nem fogadja el - ahol OK lenne a tsz. :-)


JudithMadai

Noi ruha= dress. Es mivel a nok nem ugyan aztaz egy ruhat,hanem tobb fekete ruhat viselnek,ezert tobbesszam.Egy pillanatra en is megaltam es elgondolkodtam,de vegul jol dontottem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés