1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A helyi nők fekete ruhát vis…

"A helyi nők fekete ruhát viselnek."

Fordítás:Local women wear black dresses.

February 15, 2014

17 hozzászólás


betty.sebestyen

Miert a tobbesszamu ruhat fogadja el , mikor a magyar mondatban egyes szam van


zetorka

mert az angol ragozza a több dolgot mi meg nem, "four cats" - "négy macska"


n.k.zsuzsa

Az angolban egynél több dolog, legyen az bármi, mindig többes számban van, "s" jellel a végén.

Egy nő egy ruhát visel -> dress
Ha két nő visel ruhát, az két ruha -> dresses
Egy férfi egy kalapot hord -> hat
Ha sok férfi hord kalapot, akkor az sok kalap > hats


Berci20

Egy idegen nyelv nyelvtana nem mindig követi a magyart pl. Valószínűleg az lehet a magyarázat, hogy az angol szerint több nő nem egy ruhát visel! ;-) Főleg nem egyszerre! :-D


eszti.simon

Miért nem "the local women..."?


ironcameleon

Mert általánosságban beszél a helyi nőkről. Ilyenkor nincs névelő előtte.


Gabor281208

a local women után miért nem kell are?


ironcameleon

Akkor kellene, ha a helyi nők valahol vagy valamilyenek LENNÉNEK, de itt ige követi az alanyt, tehát a helyi nők CSINÁLNAK valamit.

The local women ARE in black. - A helyi nők feketében VANNAK.
The local women WEAR black. - A helyi nők feketét VISELNEK.


PetrosAgoston

Mert a clothes-t nem fogadja el - ahol OK lenne a tsz. :-)


JudithMadai

Noi ruha= dress. Es mivel a nok nem ugyan aztaz egy ruhat,hanem tobb fekete ruhat viselnek,ezert tobbesszam.Egy pillanatra en is megaltam es elgondolkodtam,de vegul jol dontottem.


Tibi757199

Azt írta RUHÁT,nem RUHÁKAT.... abnormális!


n.k.zsuzsa

A helyi nők fekete ruhákat viselnek. - Ez magyarul azt jelenti, hogy mindegyik nőn több ruha is van. Ez lenne abnormális.


Tibi757199

Szerintem is abnormális ha egy nőn több ruha is van.... :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.