Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben umarım o yarın geri döner."

Çeviri:I hope that he returns tomorrow.

4 yıl önce

11 Yorum


murat.erta

That Burada iki cumleyi birbirine bagliyor ve Buyuk ihtimal ki anlami katiyor cumleye .Ben umarım ki o yarin döner..yanlışım varsa düzeltin ltf

4 yıl önce

MCosan
MCosan

Kesinlikle doğru. :)

3 yıl önce

bretonica

that kullanımını nerede ne zaman nasıl kullanıldığını anlamıyorum. yararlı bir link var mı acaba

4 yıl önce

JinSonWoo

That iki cümleyi bir birine bağlamada kullanılır. Ben umuyorum ayrı bir cümledir. O yarın geri döner ayrı bir cümledir. Bu iki cümleyi "that"ile bağlarsınız.

4 yıl önce

tugerr

Peki baglanacak iki kelime gordugumuzde direk that yerlestirebiliyor muyuz? Burada anlam olarak baglactan baska kattigi birsey yok mu?

4 yıl önce

sorenstein_

"ben umarım" nedir? türkçe de böyle bir kullanım söz konusu değildir. sadece "umarım" deriz.

4 ay önce

MerveS1

Gelecekteki seyden bahsediyoruz yarindan bahsederken neden genis zaman kullandik?

4 yıl önce

melihsenkaya

return yerine come back kullanilabilir mi?

2 yıl önce

FBeyza18

I hope she will be back tomorrow da dogru olmali

2 yıl önce

sonmez35

İ hope he turns back tomorrow neden yanlis anlamadim

3 yıl önce