1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben umarım o yarın geri döne…

"Ben umarım o yarın geri döner."

Çeviri:I hope that he returns tomorrow.

February 15, 2014

12 Yorum


murat.erta

That Burada iki cumleyi birbirine bagliyor ve Buyuk ihtimal ki anlami katiyor cumleye .Ben umarım ki o yarin döner..yanlışım varsa düzeltin ltf


MCosan

Kesinlikle doğru. :)


bretonica

that kullanımını nerede ne zaman nasıl kullanıldığını anlamıyorum. yararlı bir link var mı acaba


GriAdam

That iki cümleyi bir birine bağlamada kullanılır. Ben umuyorum ayrı bir cümledir. O yarın geri döner ayrı bir cümledir. Bu iki cümleyi "that"ile bağlarsınız.


tugerr

Peki baglanacak iki kelime gordugumuzde direk that yerlestirebiliyor muyuz? Burada anlam olarak baglactan baska kattigi birsey yok mu?


sorenstein_

"ben umarım" nedir? türkçe de böyle bir kullanım söz konusu değildir. sadece "umarım" deriz.


MerveS1

Gelecekteki seyden bahsediyoruz yarindan bahsederken neden genis zaman kullandik?


melihsenkaya

return yerine come back kullanilabilir mi?


FBeyza18

I hope she will be back tomorrow da dogru olmali


sonmez35

İ hope he turns back tomorrow neden yanlis anlamadim


ihsan2806

bu cumledeki that kullanimini dogru yaptim. yorumlar ogretici oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.