A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hozzáérek a tányéromhoz."

Fordítás:I touch my plate.

0
4 éve

4 hozzászólás


oldboy54
oldboy54

"i touch to my plate" miért is nem jó?

2
Válasz4 éve

Amazon86

Szerintem is jónak kellene lennie az 'I touch to my plate.' válasznak. Jelentem, kíváncsi vagyok, ők mit mondanak erre.

2
Válasz4 éve

jthassy

egyenlőre nincs reagálás az "I touch to my plate" változatra, most elfogadható, vagy nem ?? Jelentette valaki ??

0
Válasz4 éve

LSZLVARGA3
LSZLVARGA3

Ez pedig jó

0
Válasz4 éve