1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She reads a book and I read …

"She reads a book and I read the newspaper."

Çeviri:O bir kitap okur ve ben gazeteyi okurum.

February 15, 2014

37 Yorum


ErayAslan

Gazete okur la gazeteyi okur arasinda ne fark var yaw :-D


tosun12345

ordakinin aymnısı. o kitap okur ben gazate okurum


zekibirer

yukarıda "kitap" üzerinden sorunuza yanıt verilmiş aslında Eray bey.


AyhanSAVAS

Evet hala anlamadım. Kitap üzerinden verilen cevabı açarmısınız ?


yasemin.ca2

The book= Belirli bir kitap Book=Kitap (hangisi bilinmiyir)


mtxdesign

Kız kitabı okur dedim ama olmadı, neden ki?


kubilay589263

Kız olması için girl ılması gerekiyor


MustafaDur5

kız kitabı okur olmaz mı


memox.wfal

O kitabı okur.... yazdım kabul etmedi niye illa "o kitap okur..." demeliyiz ki?


goobles

'O kitabı okur.' derseniz belli bir kitaptan bahsetmiş olursunuz. O zaman da 'the' kullanmanız gerekir. Daha ayrıntılı bilgi için şuraya bakabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1646458


vesahin

Kelimeler anlasilmiyor.


semihcelebi

Gazete gazeteyi ne farkeder ki! !!


bur180

Aynen ikiside aynı


onderatli

o kitap okur ve ben gazete okurum


melihbaran

The kullanilmis ve the belli bir sey icin kullanilir. Kitap deyince belli degil ama kitabi deyince hangi kitap belli


Ferhatahin3

Cogu zaman ses algilama sorunu var. Cok alakasiz bi cumle kullanıyorum ama doğru kabul ediyor. Aksana mi hayran kaldi acaba :D


imreyn

Sesimi beğenmiyo galiba


CemCoskun

İtirazim var benim bu zalim cumleye


fersatmert

Neden reads birinde var digerinde yok


sytn

She yi kız diye çevirince yanlış diyo ya illa o mu demem lazım


mertkaan70202

Hepsi ayni yere cikiyo aslında


MEMDUHATHS

O bir kitap okur ve ben gazete okurum. :)


asad364723

siz hepinis jansiniz


hseyin470169

Doğru cevabı bile yanlış olarak gösteriliyor. Ne saçmalık bu


rozerin82852

Hüseyin abi haklısın


serhat980972

Gazete ve gazeteyi arasında fark olmaması lazım hemen yanlış damga vur duo yakışmıyo ögrenme hevesimizi kırmayın yeşil herif seni tepeden çıkmağa benzemeyi veya benzemiyo ne fark var burda yeşil dudak seni


afra918939

Gazete ile gazeteyi arasinda ne fark var .herseyi yanlis gosteriyo.


afra918939

Gazete ve gazeteyi arasinda be fark var.


alihanglte1

ben doğru yazdım yanlıç dedi


Zehra238320

O bir kitap okur ben gazete okurum diyorum O bunun yanlış olduğunu söylüyor onun dedigini yapıyorum bu sefer benim önceden yaptıgımın doğru olduğunu söylüyor


denizd1

saçma yani ;o zaman bunu da öğretin yani aradaki farkı hala anlamadım


NaneliSakz1

Read ile reads ı karıştırdım hem ne farkeder ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.