"She reads a book and I read the newspaper."

Çeviri:O bir kitap okur ve ben gazeteyi okurum.

February 15, 2014

37 Yorum


ErayAslan

Gazete okur la gazeteyi okur arasinda ne fark var yaw :-D

March 10, 2014

zekibirer

yukarıda "kitap" üzerinden sorunuza yanıt verilmiş aslında Eray bey.

March 11, 2014

ruvyda

Aynen :/

October 28, 2014

tosun12345

ordakinin aymnısı. o kitap okur ben gazate okurum

February 27, 2015

ahmet510868

Evet

February 7, 2019

DilanCirki

aynen

May 21, 2014

AyhanSAVAS

Evet hala anlamadım. Kitap üzerinden verilen cevabı açarmısınız ?

October 11, 2014

yasemin.ca2

The book= Belirli bir kitap Book=Kitap (hangisi bilinmiyir)

November 29, 2014

duana51

"The" olursa gazeteyi olur fakat "the" yoksa gazete olur

February 16, 2018

mtxdesign

Kız kitabı okur dedim ama olmadı, neden ki?

June 18, 2014

kubilay589263

Kız olması için girl ılması gerekiyor

June 11, 2018

MustafaDur5

kız kitabı okur olmaz mı

July 2, 2014

imreyn

Sesimi beğenmiyo galiba

November 8, 2014

memox.wfal

O kitabı okur.... yazdım kabul etmedi niye illa "o kitap okur..." demeliyiz ki?

February 15, 2014

goobles

'O kitabı okur.' derseniz belli bir kitaptan bahsetmiş olursunuz. O zaman da 'the' kullanmanız gerekir. Daha ayrıntılı bilgi için şuraya bakabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1646458

February 15, 2014

vesahin

Kelimeler anlasilmiyor.

April 16, 2014

semihcelebi

Gazete gazeteyi ne farkeder ki! !!

August 3, 2014

bur180

Aynen ikiside aynı

November 1, 2014

onderatli

o kitap okur ve ben gazete okurum

August 13, 2014

melihbaran

The kullanilmis ve the belli bir sey icin kullanilir. Kitap deyince belli degil ama kitabi deyince hangi kitap belli

October 26, 2014

Ferhatahin3

Cogu zaman ses algilama sorunu var. Cok alakasiz bi cumle kullanıyorum ama doğru kabul ediyor. Aksana mi hayran kaldi acaba :D

October 28, 2014

CemCoskun

İtirazim var benim bu zalim cumleye

March 2, 2015

fersatmert

Neden reads birinde var digerinde yok

March 18, 2015

denizd1

saçma yani ;o zaman bunu da öğretin yani aradaki farkı hala anlamadım

August 7, 2015

sytn

She yi kız diye çevirince yanlış diyo ya illa o mu demem lazım

March 29, 2018

mertkaan70202

Hepsi ayni yere cikiyo aslında

June 1, 2018

MEMDUHATHS

O bir kitap okur ve ben gazete okurum. :)

June 9, 2018

asad364723

siz hepinis jansiniz

August 13, 2018

hseyin470169

Doğru cevabı bile yanlış olarak gösteriliyor. Ne saçmalık bu

September 1, 2018

rozerin82852

Hüseyin abi haklısın

December 11, 2018

serhat980972

Gazete ve gazeteyi arasında fark olmaması lazım hemen yanlış damga vur duo yakışmıyo ögrenme hevesimizi kırmayın yeşil herif seni tepeden çıkmağa benzemeyi veya benzemiyo ne fark var burda yeşil dudak seni

December 5, 2018

rozerin82852

Hüseyin abi

December 11, 2018

afra918939

Gazete ile gazeteyi arasinda ne fark var .herseyi yanlis gosteriyo.

February 8, 2019

afra918939

Gazete ve gazeteyi arasinda be fark var.

February 8, 2019

alihanglte1

ben doğru yazdım yanlıç dedi

February 14, 2019

Zehra238320

O bir kitap okur ben gazete okurum diyorum O bunun yanlış olduğunu söylüyor onun dedigini yapıyorum bu sefer benim önceden yaptıgımın doğru olduğunu söylüyor

February 23, 2019

Elifbilge177681

Aynen ne saçma

April 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.