A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Esetleg"

Fordítás:Possibly

0
4 éve

9 hozzászólás


EvilSammy

maybe?

9
Válasz4 éve

juhaszildi
juhaszildi

Nem mertem beírni, inkább a szótári tippet választottam. Neked elfogadta?

3
Válasz3 éve

NsoCsi

Nekem igen.

0
Válasz3 éve

sitju
sitju

perhaps?

8
Válasz4 éve

SomogyiKatalin

Elfogadta!

2
Válasz3 éve

HegiBali

Még jó, hogy az előbb beugratott a bagolyka. Feladat: mondd ki angolul "esetleg" Egérrel rámutatok: "possibly" . mondogatom-mondogatom a possibly-t, mire sokadszorra kiírta. Egyelőre tegyük félre: "maybe". Így tudtam másodszorra megcsinálni jól. Jó tanulást!

2
Válasz3 éve

barnak01
barnak01

Mi a különbség a maybe, a perhaps és a possibly között? Mikor melyiket használjuk?

2
Válasz1 éve

RodeZita1

" probably" ?

0
Válasz1 éve

AdamToth1993
AdamToth1993

Szerintem az nem jó, mert az azt jelenti, hogy 'valószínűleg'.

1
Válasz1 éve