"Raumistteuer."

Çeviri:Yer pahalıdır.

2 yıl önce

4 Yorum


SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Raum'un iki anlamı var.
Oda - sayıabilen - ein Raum, der Raum, die Räume
Yer - sayılamaz - Raum, der Raum, Räume

5 ay önce

humetin
humetin

Raum'un iki anlamI var.

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkür ederim :)

5 ay önce

humetin
humetin

https://www.duden.de/rechtschreibung/Raum Innenraum, Räumlichkeit, Saal, Wohnraum, Zimmer

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.