"Raum ist teuer."

Çeviri:Yer pahalıdır.

October 23, 2016

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

SteffiBookworm

Raum'un iki anlamı var.
Oda - sayıabilen - ein Raum, der Raum, die Räume
Yer - sayılamaz - Raum, der Raum, Räume

August 13, 2018

humetin

Raum'un iki anlamI var.

August 13, 2018

SteffiBookworm

Teşekkür ederim :)

August 13, 2018

humetin

https://www.duden.de/rechtschreibung/Raum Innenraum, Räumlichkeit, Saal, Wohnraum, Zimmer

August 13, 2018

Sbnm518749

Oda?

April 3, 2019

humetin

Mekan pahalı

April 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.