Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Raum ist teuer."

Çeviri:Yer pahalıdır.

1 yıl önce

4 Yorum


SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Raum'un iki anlamı var.
Oda - sayıabilen - ein Raum, der Raum, die Räume
Yer - sayılamaz - Raum, der Raum, Räume

1 ay önce

humetin

Raum'un iki anlamI var.

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Teşekkür ederim :)

1 ay önce

humetin

https://www.duden.de/rechtschreibung/Raum Innenraum, Räumlichkeit, Saal, Wohnraum, Zimmer

1 ay önce