1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bugün tavuk pişiririm."

"Ben bugün tavuk pişiririm."

Çeviri:Today I cook chicken.

February 15, 2014

32 Yorum


buketcoskun

today niçin başta :/


Beren49164

Bugun anlamına gelir


Elif1074

Bugünü simgeledigi için


SilverwolfTR

Cevabım doğru ve ingilizcede de kullanıyor evet ama zaman belirten kelimeler cümle sonuna koyuluyor genelde peki ne gibi durumlarda da devrik oluyor ?


goobles

Belirli bir kural yok. Daha çok keyfi bir durum.


Erdem748335

"I cook chicken today" demek yanlış mı olur peki


SeldaTosya

ben öyle yaptim kabul etti


sellchuk

Doğru bende bu şekilde yazdım


cankattemir

Hayir ikiside olur. Hangisini istersen onu kullan. Ben sordugun gibi yazdim onay verdi mesela. Hatta ben genelde cumle kurarken bu sekilde kullaniyorum


TuralCoder

Aynen ben de "in the" ve "at the" farkini anlamadim.


Buseferolacak

In today olmasi gerekmez mi?neden sadece" today" açıklarsaniz sevinirim tşk.


Elif1074

Bugün içinde demedigi için


Beren49164

In today bugunun icinde olur


Deployment43

I cook chicken in today yazdım acaba bugün tavuk pişiririm anlamına mı geliyor. Yoksa ben bugün de tavuk pişiririm anlamına mı Yoksa farklı bir anlam mı taşıyor


FiratKusaslan

'I cook today chicken' nerede hataliyim??


sellchuk

Today en sonda olması gerekiyor


Taylanzgr655195

Çevirilere bakın hepsinde today sondadır. Kaldı ki cümle yapısında da genelde zaman sondadır. Zamana vurgu yapılmışsa başta olur da vurguyu nasıl anlayacağız?


Taylanzgr655195

Sen pişiriyorsun, neyi? Tavuğu.. You cook a chicken... Basit kural S+V+O


erkanakgl96

İ cook chicken today , ????


Tayfun.c

I cook chicken on today neden olmuyor


Taylanzgr655195

Demin kabul etmemişti şimdi yanıtımı doğru buldu. I cook chicken today.


HATCEAKAKA

The chicken neden yanlış?


kuzguncuk

çünkü 'tavuk' demiş 'tavuğu' dememiş.


Taylanzgr655195

Tavuğa vurgu yok. Herhangi bir tavuk pişirilecek.


Elif1074

Çünkü sadece tavuk anlamına gelir.


gizemozcomlekci

I today cook chicken neden olmuyor peki


enes_l994

Zaman kelimelrini ya en basta yada en sonda kullanirsan kullanirsan daha iyi


yelizoytun

Ne zaman at ne zaman in the kullaniyoruz, aciklar misiniz?


Deployment43

You should use -in- in the specific time such as March 12, At night which is an​ exception


Beren49164

S takilarıni nasil anliyacaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.