Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bugün tavuk pişiririm."

Çeviri:Today I cook chicken.

4 yıl önce

11 Yorum


SilverwolfTR

Cevabım doğru ve ingilizcede de kullanıyor evet ama zaman belirten kelimeler cümle sonuna koyuluyor genelde peki ne gibi durumlarda da devrik oluyor ?

4 yıl önce

goobles
goobles

Belirli bir kural yok. Daha çok keyfi bir durum.

4 yıl önce

buketcoskun

today niçin başta :/

4 yıl önce

Beren49164

Bugun anlamına gelir

6 ay önce

Buseferolacak

In today olmasi gerekmez mi?neden sadece" today" açıklarsaniz sevinirim tşk.

1 yıl önce

Elif1074

Bugün içinde demedigi için

11 ay önce

Beren49164

In today bugunun icinde olur

6 ay önce

Beren49164

S takilarıni nasil anliyacaz

6 ay önce

berin58430

Banane

4 ay önce

Belaly43

I cook chicken in today yazdım acaba bugün tavuk pişiririm anlamına mı geliyor. Yoksa ben bugün de tavuk pişiririm anlamına mı Yoksa farklı bir anlam mı taşıyor

1 ay önce

Erdem748335

"I cook chicken today" demek yanlış mı olur peki

1 ay önce