Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bugün tavuk pişiririm."

Çeviri:Today I cook chicken.

4 yıl önce

18 Yorum


SilverwolfTR

Cevabım doğru ve ingilizcede de kullanıyor evet ama zaman belirten kelimeler cümle sonuna koyuluyor genelde peki ne gibi durumlarda da devrik oluyor ?

4 yıl önce

goobles
goobles

Belirli bir kural yok. Daha çok keyfi bir durum.

4 yıl önce

buketcoskun

today niçin başta :/

4 yıl önce

Beren49164

Bugun anlamına gelir

5 ay önce

Elif1074

Bugünü simgeledigi için

10 ay önce

Buseferolacak

In today olmasi gerekmez mi?neden sadece" today" açıklarsaniz sevinirim tşk.

1 yıl önce

Elif1074

Bugün içinde demedigi için

10 ay önce

Beren49164

In today bugunun icinde olur

5 ay önce

Beren49164

S takilarıni nasil anliyacaz

5 ay önce

berin58430

Banane

3 ay önce

Belaly43

I cook chicken in today yazdım acaba bugün tavuk pişiririm anlamına mı geliyor. Yoksa ben bugün de tavuk pişiririm anlamına mı Yoksa farklı bir anlam mı taşıyor

2 hafta önce

Erdem748335

"I cook chicken today" demek yanlış mı olur peki

2 hafta önce

HATCEAKAKA

The chicken neden yanlış?

4 yıl önce

kuzguncuk

çünkü 'tavuk' demiş 'tavuğu' dememiş.

4 yıl önce

Elif1074

Çünkü sadece tavuk anlamına gelir.

10 ay önce

gizemozcomlekci

I today cook chicken neden olmuyor peki

4 yıl önce

enes_l994

Zaman kelimelrini ya en basta yada en sonda kullanirsan kullanirsan daha iyi

3 yıl önce

yelizoytun

Ne zaman at ne zaman in the kullaniyoruz, aciklar misiniz?

4 yıl önce