1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bugün tavuk pişiririm."

"Ben bugün tavuk pişiririm."

Çeviri:Today I cook chicken.

February 15, 2014

25 Yorum


buketcoskun

today niçin başta :/


Erdem748335

"I cook chicken today" demek yanlış mı olur peki


SeldaTosya

ben öyle yaptim kabul etti


cankattemir

Hayir ikiside olur. Hangisini istersen onu kullan. Ben sordugun gibi yazdim onay verdi mesela. Hatta ben genelde cumle kurarken bu sekilde kullaniyorum


SilverwolfTR

Cevabım doğru ve ingilizcede de kullanıyor evet ama zaman belirten kelimeler cümle sonuna koyuluyor genelde peki ne gibi durumlarda da devrik oluyor ?


goobles

Belirli bir kural yok. Daha çok keyfi bir durum.


BNYAMN785653

Türkler beni takip edin bende sizi


Buseferolacak

In today olmasi gerekmez mi?neden sadece" today" açıklarsaniz sevinirim tşk.


0o0o0o0oo

Guzel Soru Boyle soru soranlar daha iyi anliyor dili ileride. Today : to day diye dusunursen mantikli gelmeye baslar


Deployment43

I cook chicken in today yazdım acaba bugün tavuk pişiririm anlamına mı geliyor. Yoksa ben bugün de tavuk pişiririm anlamına mı Yoksa farklı bir anlam mı taşıyor


TuralCoder

Aynen ben de "in the" ve "at the" farkini anlamadim.


erkanakgl96

İ cook chicken today , ????


Tayfun.c

I cook chicken on today neden olmuyor


Taylanzgr655195

Demin kabul etmemişti şimdi yanıtımı doğru buldu. I cook chicken today.


sgn3QM

İ cook Chicken today


MSYLOL

Zaman zarfları sonda olmuyor muydu? "Today" sonda olması gerekmez mi?


damla345843

Today başta olmayacak


Turgaystnd

bu devrik cümle değilmi.


Arzuzdemir19

Biraz resmi dille çevrilmiş yaptım felan olsayda daha iyi olurdu bence


hEWErbDA

İn today bugün içinde anlamı verir" i Cook chicken today" olur ,"i Cook" pişiririm bugün tavuk "today chicken" olsaydı bugün tavuğu olurdu ama; "Today i Cook chicken" bugün tavuk pişiririm olur.


hEWErbDA

Gün içinde pişirecegini söylüyor sabah, öğle,akşam ,gece demiyor in today olmaz.


Serinkan

I cook a chicken today yazdım. Bugün ben bir tavuk pişiririm kabul edilmedi neden.


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.