1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiúk kutyái"

"A fiúk kutyái"

Fordítás:The boys' dogs

February 15, 2014

13 hozzászólás


Gallpapa

A többesszám jele:s a birtokosé: 's akkor hogy is lesz a fiuké angolul ez a sok kutya???


Bequine

Bizony igazad van! Nálam is hibát dobott erre.


boredkid

egy aposztróf ? really?


BartalisDorottya

A fene egye meg az aposztrofokat.


patrik.bar

Mi van?? The boys' dogs?? :D xD Hát ellenőrizhetnék már a szavakat, mert így életeket vesztek!


Dratesz

A többes szám és az 's ragos birtokos eset összefüggései: Szabályos többes számú szóhoz 's nem járul, a birtokos ragot csak a hiányjel (') jelzi. Ennek az a következménye, hogy a kiejtés alapján nem tudjuk megkülönbözetetni a többes számú birtokost az egyes számútól. Pl. These are the gardeners' flowers. - Ezek a kertészek virágai.


BohaPesta

The boys dogs. Nem fogadja el.


fzbK14

Ezt nem hiszem el. Más kérdéseknél sem használok aposztrofokat és simán elfogadja. Most miért nem?


JozsefSper

Kedves!

Kérem a segítségét. Már a negyedszer adja be ezt feladatot mind a négyszer elvesztettem a pontokak!!!! Ha lehet kérem a jó feladatot. Pont jóvá írással ha lehet A rendszer nagyon jó! Üdvözlettel Józsi!


AttilaBarn7

Gépem holland, azon nincs genitiv apostrof!


vali53

Miért ír hibát?


pol389348

Jo választ huztál ki!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.