1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich spiele mit beiden Tassen…

"Ich spiele mit beiden Tassen."

Çeviri:Ben her iki fincanla da oynuyorum.

October 24, 2016

8 Yorum


sercankd

Ben iki fincanla da oynuyorum doğru cevap ama kabul etmedi


hilall633466

İkisi ile birlikte oynadığını söylüyor, da eki farklı zamanlarda oynadığını belirtebilir


BaybarsCan

Mit Türkçedeki ile edatıdır. Mit Almancada her daim Dativ'dir. Yani Tassen çoğul (Plural) olan die artikelini alır. Plural olan die Dativ yani ismin de, da hali burada den olur. Dativ Der: dem (meinem Vater) Die: der. (meiner Mutter) Das: dem (Meinem Haus) Konu anlatımına bakarsanız daha iyi anlaşılır


Gluslu0

neden beiden anlamadım


zgrpek3

Beide ve Beiden in kullanım farkını anlayamadım.


SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif


SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.