Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich spiele mit beiden Tassen."

Çeviri:Ben her iki fincanla da oynuyorum.

1 yıl önce

7 Yorum


sercankd

Ben iki fincanla da oynuyorum doğru cevap ama kabul etmedi

1 yıl önce

hilall633466

İkisi ile birlikte oynadığını söylüyor, da eki farklı zamanlarda oynadığını belirtebilir

1 yıl önce

Gluslu0

neden beiden anlamadım

1 yıl önce

zgrpek3

Beide ve Beiden in kullanım farkını anlayamadım.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif

1 yıl önce

Ist490466

Neden beiden

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif

1 yıl önce