"Ich spiele mit beiden Tassen."

Çeviri:Ben her iki fincanla da oynuyorum.

October 24, 2016

9 Yorum


sercankd

Ben iki fincanla da oynuyorum doğru cevap ama kabul etmedi

February 17, 2017

hilall633466

İkisi ile birlikte oynadığını söylüyor, da eki farklı zamanlarda oynadığını belirtebilir

June 9, 2017

Gluslu0

neden beiden anlamadım

October 24, 2016

zgrpek3

Beide ve Beiden in kullanım farkını anlayamadım.

April 24, 2017

SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif

August 4, 2017

Ama697460

Açıklamanızın faydalı olduğunu düşünmüyorum daha basit bir dille anlatılabilirdi sanırım. Bende beide yi tercih edenlerdenim neden olduğunu hala anlamadım. Danke schön

August 30, 2018

BaybarsCan

Mit Türkçedeki ile edatıdır. Mit Almancada her daim Dativ'dir. Yani Tassen çoğul (Plural) olan die artikelini alır. Plural olan die Dativ yani ismin de, da hali burada den olur. Dativ Der: dem (meinem Vater) Die: der. (meiner Mutter) Das: dem (Meinem Haus) Konu anlatımına bakarsanız daha iyi anlaşılır

January 31, 2019

Ist490466

Neden beiden

June 28, 2017

SabineBergmann1

beide Tassen, ama "spielen mit beiden Tassen" "beide Mädchen trinken aus beiden Tassen" beide = nominatif, beiden = datif

August 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.