"They go to a dinner tonight."

Fordítás:Vacsorára mennek ma este.

4 éve

10 hozzászólás


bindanino

a tonight az ma este a night az éjszaka. úgy ahogy a day a nap, a today a mai nap/ ma

4 éve

Florogy

Ezt sem fogadta el, pedig az este és az éjjel is jónak kellene, hogy legyen.: ők egy vacsorára mennek ma éjjel

4 éve

petit2000

"Ma este egy vacsorára mennek." Miért helytelen ha az "egy" határozatlan névelőt is kiteszem?

4 éve

maricusi

Az írtam, hogy vacsorára mennek este. Tudom, hogy a tonigth ma estét jelent, de szerintem a magyarban az én megfogalmazásomban is a ma estére gondolunk, mert ha nem ma akkor azt kiírjuk. (pl: Holnapután vacsorára mennek) Vagy rosszul gondolom?

4 éve

maricusi

Mennek egy vacsorára ma éjszaka, nem fogadta el. ellenben az Ők mennek egy vacsorára ma éjszaka helyes megoldásnak van feltüntetve. A magyar azért szép, mert ha nem rakom ki a személyes névmást akkor is tudom kiről van szó.

4 éve

Zsupy

Ezt írtam :"Mennek egy ma esti vacsorára ", nem fogadta el. :(

4 éve

MikulaiDne

estebédre mennek - ez túl magyaros, mert értelmileg nem érzek olyan nagy különbséget. Fel tud Valaki világosítani ebben?

6 hónapja

Leving

a tonight az nem ma éjjel? At evening az az este, nem?

4 éve

eva.papp.3

A "night" ejjel a tonight az ma este

3 éve

palastil

nekem se fogadta el az éjjelt...:-(

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.