1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kadın."

"O bir kadın."

Çeviri:She is a woman.

February 15, 2014

25 Yorum


serioussamet

she is women neden olmuyor

February 15, 2014

goobles

woman: kadın, women: kadınlar.

February 15, 2014

garib17

Soruda tekil soruyor women çoğuldur

June 3, 2018

nicolas798790865

Woman tekil Women çoğul

August 12, 2019

OrhanEmre6

Women kadınlar demek woman kadın demek

September 12, 2019

Rdvanakr

"O bir kadın" bir kelimesinin karşılığı olarak "a" kullanmamız gerekiyor. Ayrıca Gobles'in belirttiği gibi women yerine woman kullanmamız gerekir.

April 3, 2014

.SOE.

burada en uygun söylemin ''she is a woman'' olması gerekir diye düşünüyorum ama o da şıklarımız arasında mevcut değil.

August 11, 2014

ZekeriyaCi

Burda hata mevcut.it kullanilamaz

August 17, 2014

Sevda.Nr

It kullanılır. Burada dişi bir hayvandan bahsediliyor olması mümkün.

December 17, 2014

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

March 17, 2018

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

March 17, 2018

AlmilaSF

"She is a woman" dediğimde kabul etti. "bir" kelimesi için "a" kullanmalıyız. A kullandığımız zaman da çoğul kelime kullanamayız diye biliyorum. Yani kadınLAR anlamındaki "womEn" olmaz.

August 4, 2014

FilizAkgl

İs yerine it var ama

May 27, 2017

Ela327466

She a women dedim ama kabul etmedi neymiş She is a women miş

March 17, 2018

seyhmus2121

Aynen al bendende okadar .d

October 3, 2018

mercan26.

İt cansz ve hayvanlar icin kullaniliyor diye biliyorum she is neden olmuyor ?

July 19, 2014

alale13

can we say"it " for woman!? that's beter we use "she"

August 30, 2014

busrataski2

İt yok. Kiiiii

October 9, 2016

erencoskun4

Neden that is awoman neden ıt is a woman değil açıklarmısınız

August 1, 2017

Neko-chan109827

İt is yerine his kullandım niye olmadı

August 16, 2017

Begm47

Neden a demedi

August 29, 2017

zmrd595329

Yanlis cevaplar

January 7, 2018

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu katılın

June 7, 2018

EsmaNur303462

Bu bir kadin olur

February 10, 2019

FatullaM

Ben hiç 1 şey anlamadım yorum kısmına geçtiĝimde "She is a woman" yazılıyor ama sorular kımında ise "That is one woman" şimdi ne demek oluyor bu 2-side aynı manayımı veriyor?

February 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.