Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir kadın."

Çeviri:She is a woman.

0
4 yıl önce

63 Yorum


serioussamet

she is women neden olmuyor

11
Cevap ver4 yıl önce

goobles
goobles

woman: kadın, women: kadınlar.

7
Cevap ver14 yıl önce

SedaDemirc

Oluyor

0
Cevap ver3 yıl önce

dashqin1

She is a women oluyor artikil olmali

0
Cevap ver3 yıl önce

garib17

Soruda tekil soruyor women çoğuldur

0
Cevap ver2 ay önce

Rdvanakr

"O bir kadın" bir kelimesinin karşılığı olarak "a" kullanmamız gerekiyor. Ayrıca Gobles'in belirttiği gibi women yerine woman kullanmamız gerekir.

6
Cevap ver4 yıl önce

33....

an da kullanılır

-9
Cevap ver4 yıl önce

ankaramazan

An kullanmak için sonra gelen kelimenin sesli bir kelime olması lazım woman'da w olduğunda a yazılır. An olması için an (a)pple an (a)nimal gibi..

0
Cevap ver3 yıl önce

zehrakuyupnar

kullanılmaz.

-1
Cevap ver3 yıl önce

ZekeriyaCi

Burda hata mevcut.it kullanilamaz

5
Cevap ver3 yıl önce

Sevda.Nr

It kullanılır. Burada dişi bir hayvandan bahsediliyor olması mümkün.

4
Cevap ver3 yıl önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

1
Cevap ver4 ay önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

1
Cevap ver4 ay önce

.SOE.

burada en uygun söylemin ''she is a woman'' olması gerekir diye düşünüyorum ama o da şıklarımız arasında mevcut değil.

2
Cevap ver4 yıl önce

laser122

hahahahahahahahaha

-4
Cevap ver1 yıl önce

AlmilaSF

"She is a woman" dediğimde kabul etti. "bir" kelimesi için "a" kullanmalıyız. A kullandığımız zaman da çoğul kelime kullanamayız diye biliyorum. Yani kadınLAR anlamındaki "womEn" olmaz.

1
Cevap ver4 yıl önce

FilizAkgl

İs yerine it var ama

1
Cevap ver1 yıl önce

Ela327466

She a women dedim ama kabul etmedi neymiş She is a women miş

1
Cevap ver4 ay önce

mercan26.

İt cansz ve hayvanlar icin kullaniliyor diye biliyorum she is neden olmuyor ?

0
Cevap ver4 yıl önce

alale13

can we say"it " for woman!? that's beter we use "she"

0
Cevap ver3 yıl önce

busrataski2

İt yok. Kiiiii

0
Cevap ver1 yıl önce

erencoskun4

Neden that is awoman neden ıt is a woman değil açıklarmısınız

0
Cevap ver1 yıl önce

Neko-chan109827

İt is yerine his kullandım niye olmadı

0
Cevap ver11 ay önce

Begm47

Neden a demedi

0
Cevap ver11 ay önce

gkalpfer

It is a woman=Kadın hayvan olmayacağına göre çicek olarak düşünmek gerek o zaman sonuç =Kadın çicektir

0
Cevap ver11 ay önce

zmrd595329

Yanlis cevaplar

0
Cevap ver7 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu katılın

0
Cevap ver2 ay önce

sewimgul

her "onun" anlamini verir. kabul etmez she is a woman yaptim kabul ediyor. womEn yazmis olabilirsiniz yanlis olmustur ondan

-1
Cevap ver3 yıl önce