"O bir kadın."

Çeviri:She is a woman.

4 yıl önce

22 Yorum


serioussamet

she is women neden olmuyor

4 yıl önce

goobles
goobles

woman: kadın, women: kadınlar.

4 yıl önce

garib17

Soruda tekil soruyor women çoğuldur

6 ay önce

Rdvanakr

"O bir kadın" bir kelimesinin karşılığı olarak "a" kullanmamız gerekiyor. Ayrıca Gobles'in belirttiği gibi women yerine woman kullanmamız gerekir.

4 yıl önce

ZekeriyaCi

Burda hata mevcut.it kullanilamaz

4 yıl önce

Sevda.Nr

It kullanılır. Burada dişi bir hayvandan bahsediliyor olması mümkün.

4 yıl önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

9 ay önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

9 ay önce

.SOE.

burada en uygun söylemin ''she is a woman'' olması gerekir diye düşünüyorum ama o da şıklarımız arasında mevcut değil.

4 yıl önce

AlmilaSF

"She is a woman" dediğimde kabul etti. "bir" kelimesi için "a" kullanmalıyız. A kullandığımız zaman da çoğul kelime kullanamayız diye biliyorum. Yani kadınLAR anlamındaki "womEn" olmaz.

4 yıl önce

FilizAkgl

İs yerine it var ama

1 yıl önce

Ela327466

She a women dedim ama kabul etmedi neymiş She is a women miş

9 ay önce

seyhmus2121

Aynen al bendende okadar .d

2 ay önce

mercan26.

İt cansz ve hayvanlar icin kullaniliyor diye biliyorum she is neden olmuyor ?

4 yıl önce

alale13

can we say"it " for woman!? that's beter we use "she"

4 yıl önce

busrataski2

İt yok. Kiiiii

2 yıl önce

erencoskun4

Neden that is awoman neden ıt is a woman değil açıklarmısınız

1 yıl önce

Neko-chan109827

İt is yerine his kullandım niye olmadı

1 yıl önce

Begm47

Neden a demedi

1 yıl önce

gkalpfer

It is a woman=Kadın hayvan olmayacağına göre çicek olarak düşünmek gerek o zaman sonuç =Kadın çicektir

1 yıl önce

zmrd595329

Yanlis cevaplar

11 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu katılın

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.