1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir kadın."

"O bir kadın."

Çeviri:She is a woman.

February 15, 2014

114 Yorum


serioussamet

she is women neden olmuyor


goobles

woman: kadın, women: kadınlar.


Kamilmanli

Bilmiyen varmı


garib17

Soruda tekil soruyor women çoğuldur


Audi98

Woman tekil Women çoğul


A.Beren

Çünkü o " o kadın " olur


hly135111

Bir dedigi için a eklemen gerekiyor. O kadın deseydi a eklemezdik


mineglts

bende de olmadı:(


Hatice445030

Woman oması gerek


ResulEminT1

A yani bir demen lazım


MasalSevde

Bende de olmadı


Betl912112

Aynen bende yaptım olmadı ama uygulama harika bir uygulama


Kamilmanli

Bir kadın diyor çünki


lkayBayer

She is a wonen yapacaksin


Berk114352

O bir kadın diyor (a) bir demek


OrhanEmre6

Women kadınlar demek woman kadın demek


dashqin1

She is a women oluyor artikil olmali


Nurdan583942

She is a women olucak


.SOE.

burada en uygun söylemin ''she is a woman'' olması gerekir diye düşünüyorum ama o da şıklarımız arasında mevcut değil.


laser122

hahahahahahahahaha


Rdvanakr

"O bir kadın" bir kelimesinin karşılığı olarak "a" kullanmamız gerekiyor. Ayrıca Gobles'in belirttiği gibi women yerine woman kullanmamız gerekir.


33....

an da kullanılır


[aktif olmayan kullanıcı]

    An kullanmak için sonra gelen kelimenin sesli bir kelime olması lazım woman'da w olduğunda a yazılır. An olması için an (a)pple an (a)nimal gibi..


ZekeriyaCi

    Burda hata mevcut.it kullanilamaz


Sevda.Nr

    It kullanılır. Burada dişi bir hayvandan bahsediliyor olması mümkün.


Ela327466

    It sadece hayvanda kullanılmıyor


Ela327466

    It sadece hayvanda kullanılmıyor


AlmilaSF

    "She is a woman" dediğimde kabul etti. "bir" kelimesi için "a" kullanmalıyız. A kullandığımız zaman da çoğul kelime kullanamayız diye biliyorum. Yani kadınLAR anlamındaki "womEn" olmaz.


FatullaM

    Ben hiç 1 şey anlamadım yorum kısmına geçtiĝimde "She is a woman" yazılıyor ama sorular kımında ise "That is one woman" şimdi ne demek oluyor bu 2-side aynı manayımı veriyor?


Kamilmanli

    Malsın çünki


mercan26.

    İt cansz ve hayvanlar icin kullaniliyor diye biliyorum she is neden olmuyor ?


alale13

    can we say"it " for woman!? that's beter we use "she"


FilizAkgl

    İs yerine it var ama


Ela327466

    She a women dedim ama kabul etmedi neymiş She is a women miş


seyhmus2121

    Aynen al bendende okadar .d


ebubekirmesee

    ıt cansız varlıklarda kullanılıyor


erencoskun4

    Neden that is awoman neden ıt is a woman değil açıklarmısınız


Tsuki_neko

    İt is yerine his kullandım niye olmadı


Begm47

    Neden a demedi


gkalpfer

    It is a woman=Kadın hayvan olmayacağına göre çicek olarak düşünmek gerek o zaman sonuç =Kadın çicektir


seyhmus2121

    X93BYV kulüp kodu katılın


gamzeli89

    Ne alakaaa sacma bi cümle


Naz146092

    Zaten dogru yazdim kabul etmedi


merYILDIZ13

    ya başkasında it is a women bunda she is a women çok garip hatalı resmen


AranNasiri1

    ben "she is a woman"yazdim ama siz yanlis dediniz. Neden öyle yaptiniz?


AranNasiri1

    ben"she is a woman"yazdim ama siz yanlis dediniz.neden öyle yazdiniz?


liyeva1

    She is a woman


sqbllynq

    Woman tekil women çoğul


CROW1789

    Cook kolaydı 2000 puanım var


HanlarHnKA

    Ulan yorumlara dogruyu öğrenmek için baktim,Türkceyi unuyttum


AliimranCN

    Women yazdım 1 harf içinmi yani?


duolingo533186

    Evet she is a women neden olmuyor hepsini düzeltiyor ama neden bunu düzeltmiyor


Alpelik6

    She is women neden olmuyor?


appal6

    She neden kulanıyoruz ark


appal6

    She neden kulanıyiruz arkadaşlar


HalenurALT66

    Benimde busoruda kafam karıştı


Elif898668

    Ya arkadaş bir haftadır seriyi tamamlamaya çalışıyorum.. basit hatalar beni çok kızdırıyor normalde yapmazdım


Seryanadana

    Women neden olmuyor


kemalztrk198959

    O bir kadın, "she is a woman.


YARENBARAN

    Woman yerine women yazdım son canımdı bunun için can gitmeseydi keşke ufak bi yanlış cümleyi doğru kurdum


Cem741682

    he dedim kabul etti qkwjskenms


meo150344

    "She a woman" dediğimizde anlamı ne oluyor


NuhERGUN

    brawl starsta birlikte oynıyalım nita yaz kostümü seçimi bar hadi hadi


Oktay344869

    Ya arkadaslar ben am ,is ,are in ne durumlarda kulanilacahini bilemiyorum bi özet gecermisiniz ? Örneğin I am veya yalnizca I cümlede olma durumu neye göre ???


Elocaann

    Sürekli 'a' yı unutuyorum yardım edebilecek var mı bu konuda? Nasıl aklıma yerleşecek ve cümleye hangi anlamı katıyor?


Xalide50192

    Neden is işletiliyor?


33....

    arkadaşlar kadınlarda o da she it her kullanılır bir dede an veya a dır ama an yazdım yanlış çıktı her de yanlış çıktı problemliiiiii


artes7

    she a woman neden olmuyor


COSKUN23

    Am is ar takisindan is takisini kullanmadigin icin kabul etmiyor


sewimgul

    her "onun" anlamini verir. kabul etmez she is a woman yaptim kabul ediyor. womEn yazmis olabilirsiniz yanlis olmustur ondan


ciihannnn

    Shè is a woman niye olmii la :??


mcrali

    "Shè" degil "She" fransızca değil ingilizce yazımalısınız :)


EnglishaKing

    bir demediki «a» olsunn


zlm24

    It nasıl deriz


DenizAdaOKTAY

    She is a women yazdim neden kabul etti.


welat72

    She is a woman değilde neden ıt is a woman çıkıyor hatalı çıkıyor bence


FerayParla

    It is a woman değil, "she is a woman" olması gerekir.


gulcan58sobu

    bir kişi için bence ıt kullanılmaz yanlış buluyorum :)


Roziizabell

    woman deyince women olacak diyor women yapınca da woman diyor


Emrebasin

    Cansız varlıklarda it i kullanmıyormuyuz burda kadından bahsediyoruz ?


ccihat

    O bir kadin cumlesinin cevirisi icin, sistem; it is a woman cevabini verdi. Hata var sanirim.


Zeynocuk12

    she is a woman olması gerek bemce niye olmuyor


RecepTOKSOZ

    Tuhaf.... it is a woman


damlamiley

    it kullanılmaz ki


RamazanDem13

    Ne dark ederki ha women ha woman


HulusiDemi

    Şhe's s harfi noluyor anlamadım


y1907

    She a woman dedim olmadı


enes.turkoglu

    She ' s nin s si ne oluyor anlamadım


Okey84

    İs neden kullanılır


sehabe2

    Cok ise yarayan bir uygulama


yeimkaban

    kadın insan olduğu için,she kullanılması gerekiyordu.İt hayvanlar için öyle değilmi?


Vagrantlifee

    '' That's a woman '' ''Bu bir kadın''

    Karışıklık olmuş.


asumanhandan

    yahu doğru söyledim ama ...


egeeg

    she is a women neden olmuyor


Elifnazk12

    she a woman deyince she woman anlıyor


Oguzhan143822

    Karsidakaki kadin ise she ile soylenmesi gerekir fakat burada ki kadin bir hayvan .


burakkubanc21

    Niye hayvan ki nede öyle söylüyorsun


cbdy

    Her bji heval serokya


melohbaba

    He dostum he , burasi kurdistan degil Turkiye seni burda çiğ çiğ yerler ona gore konusmani duzelt... ;)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.