"O bir kadın."

Çeviri:She is a woman.

4 yıl önce

64 Yorum


serioussamet

she is women neden olmuyor

4 yıl önce

goobles
goobles

woman: kadın, women: kadınlar.

4 yıl önce

SedaDemirc

Oluyor

3 yıl önce

dashqin1

She is a women oluyor artikil olmali

3 yıl önce

garib17

Soruda tekil soruyor women çoğuldur

4 ay önce

Rdvanakr

"O bir kadın" bir kelimesinin karşılığı olarak "a" kullanmamız gerekiyor. Ayrıca Gobles'in belirttiği gibi women yerine woman kullanmamız gerekir.

4 yıl önce

33....

an da kullanılır

4 yıl önce

ankaramazan

An kullanmak için sonra gelen kelimenin sesli bir kelime olması lazım woman'da w olduğunda a yazılır. An olması için an (a)pple an (a)nimal gibi..

4 yıl önce

zehrakuyupnar

kullanılmaz.

4 yıl önce

ZekeriyaCi

Burda hata mevcut.it kullanilamaz

4 yıl önce

Sevda.Nr

It kullanılır. Burada dişi bir hayvandan bahsediliyor olması mümkün.

3 yıl önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

7 ay önce

Ela327466

It sadece hayvanda kullanılmıyor

7 ay önce

.SOE.

burada en uygun söylemin ''she is a woman'' olması gerekir diye düşünüyorum ama o da şıklarımız arasında mevcut değil.

4 yıl önce

laser122

hahahahahahahahaha

2 yıl önce

AlmilaSF

"She is a woman" dediğimde kabul etti. "bir" kelimesi için "a" kullanmalıyız. A kullandığımız zaman da çoğul kelime kullanamayız diye biliyorum. Yani kadınLAR anlamındaki "womEn" olmaz.

4 yıl önce

FilizAkgl

İs yerine it var ama

1 yıl önce

Ela327466

She a women dedim ama kabul etmedi neymiş She is a women miş

7 ay önce

seyhmus2121

Aynen al bendende okadar .d

2 hafta önce

mercan26.

İt cansz ve hayvanlar icin kullaniliyor diye biliyorum she is neden olmuyor ?

4 yıl önce

alale13

can we say"it " for woman!? that's beter we use "she"

4 yıl önce

busrataski2

İt yok. Kiiiii

2 yıl önce

erencoskun4

Neden that is awoman neden ıt is a woman değil açıklarmısınız

1 yıl önce

Neko-chan109827

İt is yerine his kullandım niye olmadı

1 yıl önce

Begm47

Neden a demedi

1 yıl önce

gkalpfer

It is a woman=Kadın hayvan olmayacağına göre çicek olarak düşünmek gerek o zaman sonuç =Kadın çicektir

1 yıl önce

zmrd595329

Yanlis cevaplar

9 ay önce

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu katılın

4 ay önce

sewimgul

her "onun" anlamini verir. kabul etmez she is a woman yaptim kabul ediyor. womEn yazmis olabilirsiniz yanlis olmustur ondan

4 yıl önce

Elifnazk12

she a woman deyince she woman anlıyor

1 yıl önce

33....

arkadaşlar kadınlarda o da she it her kullanılır bir dede an veya a dır ama an yazdım yanlış çıktı her de yanlış çıktı problemliiiiii

4 yıl önce

artes7

she a woman neden olmuyor

4 yıl önce

COSKUN23

Am is ar takisindan is takisini kullanmadigin icin kabul etmiyor

4 yıl önce

ciihannnn

Shè is a woman niye olmii la :??

4 yıl önce

mcrali

"Shè" degil "She" fransızca değil ingilizce yazımalısınız :)

3 yıl önce

EnglishaKing

bir demediki «a» olsunn

4 yıl önce

zlm24

It nasıl deriz

4 yıl önce

DenizAdaOKTAY

She is a women yazdim neden kabul etti.

4 yıl önce

mustafavat1

Aynen bura hatalı

4 yıl önce

howdenqaz

She is a woman

4 yıl önce

welat72

She is a woman değilde neden ıt is a woman çıkıyor hatalı çıkıyor bence

4 yıl önce

FerayParla

It is a woman değil, "she is a woman" olması gerekir.

3 yıl önce

gulcan58sobu

bir kişi için bence ıt kullanılmaz yanlış buluyorum :)

3 yıl önce

Roziizabell

woman deyince women olacak diyor women yapınca da woman diyor

3 yıl önce

Emrebasin

Cansız varlıklarda it i kullanmıyormuyuz burda kadından bahsediyoruz ?

3 yıl önce

1234432100

She is a woman

3 yıl önce

ccihat

O bir kadin cumlesinin cevirisi icin, sistem; it is a woman cevabini verdi. Hata var sanirim.

3 yıl önce

Zeynocuk12

she is a woman olması gerek bemce niye olmuyor

3 yıl önce

RecepTOKSOZ

Tuhaf.... it is a woman

3 yıl önce

damlamiley

it kullanılmaz ki

3 yıl önce

RamazanDem13

Ne dark ederki ha women ha woman

3 yıl önce

HulusiDemi

Şhe's s harfi noluyor anlamadım

3 yıl önce

y1907

She a woman dedim olmadı

3 yıl önce

enes.turkoglu

She ' s nin s si ne oluyor anlamadım

3 yıl önce

Okey84

İs neden kullanılır

3 yıl önce

sehabe2

Cok ise yarayan bir uygulama

3 yıl önce

yeimkaban

kadın insan olduğu için,she kullanılması gerekiyordu.İt hayvanlar için öyle değilmi?

3 yıl önce

Vagrantlifee

'' That's a woman '' ''Bu bir kadın''

Karışıklık olmuş.

2 yıl önce

asumanhandan

yahu doğru söyledim ama ...

2 yıl önce

egeeg

she is a women neden olmuyor

2 yıl önce

Oguzhan143822

Karsidakaki kadin ise she ile soylenmesi gerekir fakat burada ki kadin bir hayvan .

2 yıl önce

ebubekirmesee

ıt cansız varlıklarda kullanılıyor

2 yıl önce

cbdy

Her bji heval serokya

4 yıl önce

melohbaba

He dostum he , burasi kurdistan degil Turkiye seni burda çiğ çiğ yerler ona gore konusmani duzelt... ;)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.