Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"His children read the newspaper."

Çeviri:Onun çocukları gazeteyi okur.

4 yıl önce

4 Yorum
Tartışma kilitli.


nzvc

Nicin "gazete" olmuyor ? Gazeteyi derken belirli bir gazeteden soz edilmiyor mu? Bu durumda a newspaper demesi gerekmez mi? Bu durum kafami cok karistiriyor.

4 yıl önce

goobles
goobles

Belirli bir gazeteden söz edildiğinde "the" kullanılır. "a" dediğinde ise "bir gazete" ya da genel anlamda "gazete" anlamını verir. Daha ayrıntılı bilgi için şuraya bakabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

mustafatuk

Çocuğu yazdım çocukları çıktı s takısı yok anlamadım.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

children child'ın çoğuludur, bazı çoğullar düzensizdir s takısı almaz. https://www.duolingo.com/comment/1432522

4 yıl önce